Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg ville heller vurdert kollektivt enn audin min akkurat nå...
    For makan til elendig vinterbil skal man lete lenge etter...

    Bare en liten vanndamm i veien som treffer det ene hjulet får hele bilen til flytte på seg....
    Understyring er standar i hver eneste sving..
    Vifta fungerer bare nå & da, så rutene blir neddugget...
    + at i dag våkna jeg opp til flatt dekk, og det ene øyelokket var blåst bort... + at begge sideblinkersene mine har stikker ut på sidene pga. dårlige veier..

    Skal få montert haleror.. Så jeg kanskje får litt styring når bilen er på seiltur i svingene :P
    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

    Comment


    • Originally posted by Kemn View Post
      Jeg ville heller vurdert kollektivt enn audin min akkurat nå...
      For makan til elendig vinterbil skal man lete lenge etter...

      Bare en liten vanndamm i veien som treffer det ene hjulet får hele bilen til flytte på seg....
      Understyring er standar i hver eneste sving..
      Vifta fungerer bare nå & da, så rutene blir neddugget...
      + at i dag våkna jeg opp til flatt dekk, og det ene øyelokket var blåst bort... + at begge sideblinkersene mine har stikker ut på sidene pga. dårlige veier..

      Skal få montert haleror.. Så jeg kanskje får litt styring når bilen er på seiltur i svingene :P
      tsk tsk tsk, hadde heller satsa på skikkelige dekk me skikkelig mønster:P vil du ha tips til åssen du bytter varmeapperat vifta veldig lett?
      Lars Ole Spitalen
      bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
      anlegg: DD, mtx, kenwood
      skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

      Comment


      • Ja, det tipset vil jeg gjerne ha!
        Nå er den så si død + at jeg har fukt i gulvet.. Så rutene blir neddugga konstant :P
        ~Mentalt etterpåklok nybegynner

        Comment


        • egentlig så er de 1,5 dags jobb me å ta ut dashbord og varmeapparatregisteret, men ta heller å skjær ut en del av vifta du ser i motorrommet å lim/skru de på plass igjenn 1times jobb skal gjøre de på min snart for under 10- så synger den ganske falskt:P
          Lars Ole Spitalen
          bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
          anlegg: DD, mtx, kenwood
          skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

          Comment


          • Det er ikke for å disse eller være frekk. Men hvis du bruker 1,5 dag på å bytte viften så lurer jeg på hvor mange pauser du har jeg har skiftet en del av disse viftene og jeg har hverken tatt ut dash eller skjært istykker noe og jeg har hvertfall ikke brukt 1,5 dag. og i det heletatt bruke 1,5 dag på dash ut/inn på en sånn bil er også litt i overkant jeg snakker nå av erfaring. Skal være enig at det er litt kilent å skifte vifta
            Last edited by Nils; 05-03-2011, 21:54.

            Comment





            • Må si jeg digger føret i byen akkurat nå.. Et lite lag med puddersnø oppå islagt vei..
              Bilen legger seg ut i hver eneste kryss om jeg vil eller ikke.. Bruker ikke brekk..
              Så det blir slike rolige 20 km/t slenger som det er bare å gasse rolig inn

              Kan legge ved at jeg lå brei i en rundkjøring 4 runder uten stopp..
              Da med framhjulstrekker uten å bruke brekk
              Last edited by Kemn; 06-03-2011, 12:21.
              ~Mentalt etterpåklok nybegynner

              Comment


              • 4 runder med framhjulstrekker uten å bruke brekk? Da er du iallefall meget meget flink!
                Nekter å tru det før du gjør det igjen og filmer..

                Comment


                • For det første kan man jo definere hva som er å ligge bredt da...
                  For det andre er det lett å ligge litt bredt rundt ei rundkjøring med framhjulstrekk om man har dårlige dekk bak og gode dekk foran...
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                  Comment


                  • Har gode dekk både forran og bak.. Men det er av typen piggfritt... + bil som er senka & stiv som f..
                    Å kjøre med dette på vei med nysnø er vel ikke noe for den dagligdagse pendler... Kjenner at rompa vil ut i nesten hver sving..
                    Men når det er is på veien sitter rompa som støpt og bilen understyrer noe helt for j**lig...



                    Føler jeg har gullhår idag.. Sleng forran firmabilen med discolys...
                    Dan han stoppa meg spurte han om jeg hadde problemer med brekk/gass
                    Så sa han det ikke var lurt, før han dro
                    Last edited by Kemn; 07-03-2011, 02:29.
                    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                    Comment


                    • greide å gå fra bilen ulåst med nøkkelen i bagasjeroms låsen igår :P heldigvis var ingenting borte idag
                      Cerwin Vega! Pioneer

                      Comment


                      • Glad jeg ikke bor i Mosjøen
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • Det burde du være... Er kun en liten by med dårlige veier...

                          Forresten så var jeg på Eu-kontroll idag...
                          Møtte opp med ettermontert xenon i hovedlys.. Ble ingen feil på det
                          ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                          Comment


                          • Nå tenkte ikke jeg på dårlige veier De tar ikke livet av folk
                            Jonas Tautra
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • Nå har ikke jeg kjørt ned noen heller.. Enda......
                              Men med det jeg skriver høres det vel værre ut enn det er..

                              åså skal det sies at det er skjelden det er folk ute i gatene i denne byen på kveldstider..
                              Kun noen utlenninger fra asylmottaket som er å spasserer...
                              ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                              Comment


                              • Originally posted by Kemn View Post
                                Nå har ikke jeg kjørt ned noen heller.. Enda......
                                Det er fort gjort........
                                Last edited by J.T.; 07-03-2011, 16:01.

                                Comment

                                Working...
                                X