Announcement

Collapse
No announcement yet.

3X dB Drag og Bass Race på Dynabel (Oslo)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3X dB Drag og Bass Race på Dynabel (Oslo)

    Det vil blir 3X dB Drag og Bass Race på Dynabel AS 8. Juni.
    På en 3X konkurranse er det mulig for deltakere å sette verdensrekorder. Samt at alle deltakere vil få 3X(ganger) så mange kvalifikasjonpoeng til NM og EM.

    Ca tidsskjema
    Innregistrering starter : 11.00
    Kval runder starter : 12.00 - 15.00
    Pause : 15.00 - 16.00
    Finale runder ca : 16.00

    Pokaler til vinnerene og diplomer til resten!

    Dynabel AS har også på sine tidligere konkurranser trukket ut premier blant alle deltakere med en verdi av mange tusen kroner!

    Dette er verdt å få med seg!

    Arrangementet finner du igjen på Facebook her: https://www.facebook.com/events/393675194072655/
    TEAM RE-LOUD
    http://www.teamreloud.com

    Norwegian Champion 08

  • #2
    Hit skal iallefall vi.... Med panda`n.

    Noen andre fra forumet her som skal hit ???
    TEAM RE-LOUD
    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

    Comment


    • #3
      Se om jeg orker kjøre helt til Oslo for en konkuranse
      Ole Petter Holelien
      Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
      Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
      Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

      Comment


      • #4
        Jeg regner med å være på plass
        Vi får kjøre i kolonne ole petter
        Mvh kim

        Comment


        • #5
          haha. Golfen begynner bli så tung at jeg blir kjørt fra av en semitrailer så du må beregne god tid...
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

          Comment


          • #6
            haha. så lenge en har lyd i bilen så er det greit


            mvh kim

            Comment


            • #7
              Skal kanskje, men det blir om ny blokk kommer på plass til da... Svidde signalkretsen på bf8701'en min en time før espl på Planethifi idag....
              Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
              | Gladen 75c6 - DD m4a |
              | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

              Comment


              • #8
                Vurderer å ta turen, men siden dette er en 3x så regner jeg med at jeg ikke får lov å bruke sinustoner i fra spotify.


                Er det noen offesielle tracks man kan laste ned noe sted? (Jeg har ikke cdspiller, men bruker kun en tablet/telefon som avspiller)

                Comment


                • #9
                  Må man kjøpe medlemskap for å delta? syntes det var litt dyrt..
                  ?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Question mark View Post
                    Må man kjøpe medlemskap for å delta? syntes det var litt dyrt..
                    Du trenger ikke medlemskap for å delta...
                    TEAM RE-LOUD
                    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by trustno1 View Post
                      Vurderer å ta turen, men siden dette er en 3x så regner jeg med at jeg ikke får lov å bruke sinustoner i fra spotify.


                      Er det noen offesielle tracks man kan laste ned noe sted? (Jeg har ikke cdspiller, men bruker kun en tablet/telefon som avspiller)
                      Dette spørsmålet er ikke jeg sikker på , så overlater dette spørsmålet til sjefsdommeren....
                      ( uansett så finner "vi" nok en løsning på dette på konkuransen ) :-)
                      TEAM RE-LOUD
                      Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                      2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by trustno1 View Post
                        Vurderer å ta turen, men siden dette er en 3x så regner jeg med at jeg ikke får lov å bruke sinustoner i fra spotify.


                        Er det noen offesielle tracks man kan laste ned noe sted? (Jeg har ikke cdspiller, men bruker kun en tablet/telefon som avspiller)
                        Du får kjøpt fjorårets dB Jams i webshoppen vår. Det er digital download version. Det siste kortet vi har igjen er på tilbud

                        Ellers så er det ikke umulig at vi kan fikse så du kan få lånt en cd spiller av et eller annet slag, men gi beskjed om dette på forhånd

                        KFB
                        TEAM RE-LOUD
                        http://www.teamreloud.com

                        Norwegian Champion 08

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by xcetera View Post
                          Du får kjøpt fjorårets dB Jams i webshoppen vår. Det er digital download version. Det siste kortet vi har igjen er på tilbud

                          Ellers så er det ikke umulig at vi kan fikse så du kan få lånt en cd spiller av et eller annet slag, men gi beskjed om dette på forhånd

                          KFB


                          Jeg har forsåvidt en CD spiller liggende jeg kan bruke, men vil helst unngå å koble den opp (litt pga det er klønete med tilkoblinger i bilen, men mest av prinsipp. I min verden så er eraen for fysiske media over )

                          Har du en link til webshoppen?

                          EDIT:
                          nm, fant shoppen, men ser at man får tilsendt ett fysisk kort. Er det noe form for DRM på dette når man laster ned?

                          200kr, er det tilbudsprisen?
                          Last edited by trustno1; 22-05-2013, 00:54.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by trustno1 View Post
                            Jeg har forsåvidt en CD spiller liggende jeg kan bruke, men vil helst unngå å koble den opp (litt pga det er klønete med tilkoblinger i bilen, men mest av prinsipp. I min verden så er eraen for fysiske media over )

                            Har du en link til webshoppen?

                            EDIT:
                            nm, fant shoppen, men ser at man får tilsendt ett fysisk kort. Er det noe form for DRM på dette når man laster ned?

                            200kr, er det tilbudsprisen?

                            På det kortet er det en kode som gjør at du kan laste ned filene. når disse er lastet ned bruker du dem som du vil.
                            Kortet i seg selv er et bevis på at de filene du bruker er de offisielle filene, så det må være med på konk.
                            TEAM RE-LOUD
                            http://www.teamreloud.com

                            Norwegian Champion 08

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by xcetera View Post
                              På det kortet er det en kode som gjør at du kan laste ned filene. når disse er lastet ned bruker du dem som du vil.
                              Kortet i seg selv er et bevis på at de filene du bruker er de offisielle filene, så det må være med på konk.
                              Hørtes greit nok ut, så da var den bestillt

                              Comment

                              Working...
                              X