Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spring break - dB Dragracing og EMMA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spring break - dB Dragracing og EMMA

    Vi ønsker å gjenta knallsuksessen fra forrige gang, med å arrangere årets Spring Break for både dB Dragracing og EMMA!

    Grunnet ett par skjær i sjøen, så er lokasjonen endret.
    Stedet blir Scania Norge avd. Drammen.

    Datoen er fortsatt lørdag 24. April.

    Dette blir som sist et treff for alle - både de som konkurrerer og de som vil vise frem bilen sin, eller bare komme og titte på norges mangfold av lydbiler.

    Oppmøte for konkurrerende er kl. 10.00 - premieutdeling er ca. klokken 17.00.


    Siden vi denne gangen får noen kostnader i forbindelse med arrangementet tar vi litt i inngangspenger - kun 50,- pr. hode, da er bilen gratis.

    Adressen er: Eikveien 20, 3036 Drammen
    Arrangementssiden på Facebook

    Link til kart og info

    Hilsen Tony Bardalen og...
    Last edited by Joakim; 21-04-2010, 01:19.
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

  • #2
    jeg regner med at jeg kommer
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment


    • #3
      Må se det litt an for min del, men hadde vært utrolig morsomt.
      Sture Vedal

      Comment


      • #4
        Får vel nesten stille jeg også : D

        *ut i garasjen å jobbe*
        SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

        Comment


        • #5
          Originally posted by Runek View Post
          Får vel nesten stille jeg også : D

          *ut i garasjen å jobbe*
          Bare å åpne flaska med arbeidslyst og helle nedpå!!!
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #6
            hehe, er vel helst noe som kom nedpå i går som ikke burde ha kommet ned, men en får gjøre det beste ut av det : D

            Må man ha betalt medlems avgift til forbundet og meldt seg inn i EMMA for å delta?
            SQ Saab 9-3
            Team dynaBel

            Comment


            • #7
              f*#n i hel*#xx, da er jeg borte fra dette eventet også. Skulle gjerne vært sponsor på noen av premiene, men nei.
              Joakim, kan du kontakte meg i god tid før du har et nytt event på gang. Da har jeg i alle fall mulighet til å kunne gi litt støtte.
              Mvh
              J. Holm
              www.b2audio.com
              http://facebook.com/b2audio

              Comment


              • #8
                Originally posted by B2 Audio View Post
                f*#n i hel*#xx, da er jeg borte fra dette eventet også. Skulle gjerne vært sponsor på noen av premiene, men nei.
                Joakim, kan du kontakte meg i god tid før du har et nytt event på gang. Da har jeg i alle fall mulighet til å kunne gi litt støtte.
                Det er helt klart!
                Får håpe du får til neste treff da!

                Litt småkort varsel ja, men veien blir litt til mens vi går, så det måtte liksom bli denne måneden for å komme igang litt skikkelig!
                I mai skjer det jo ett par andre ting også, så da var det greit å være "igang".
                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                Comment


                • #9
                  Skal prøve å komme, men det blir nok ikke for å konkurrere - mere for å gjøre som sist. Skal prøve å få med meg go4life (Christian) og Oekern.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Runek View Post
                    hehe, er vel helst noe som kom nedpå i går som ikke burde ha kommet ned, men en får gjøre det beste ut av det : D

                    Må man ha betalt medlems avgift til forbundet og meldt seg inn i EMMA for å delta?
                    Nei, man må ikke betale noe til forbundet. Dette er bare gjort helt på privat initiativ foreløpig, så forbundet har ikke noe med det å gjøre ennå. Det vil nok kanskje bli det, men ser an utviklingen litt først. Det er jo absolutt noe for forbundet etterhvert, så blir kanskje sånn fremover.
                    "Forbundsprosjektet" strandet på økonomien før det kom igang egentlig, så denne gangen vil jeg være sikker på at det blir bra greier før det legges innunder forbundets vinger.

                    Anng. innmelding i EMMA, så er ikke det nødvendig med noe forhåndspåmelding. Det kan gjøres når man kommer!
                    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      Spørs om eg kommer denne gangen
                      Men hadde vært gøy
                      Audi A6.
                      Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

                      Comment


                      • #12
                        Skal dere prøve å få samlet flere biler innendørs denne gangen eller?
                        SQ Saab 9-3
                        Team dynaBel

                        Comment


                        • #13
                          Blir ingen innendørs...
                          Der er det fullt av skatere, så trukke det er heldig om de bruker bilene som rampe...

                          Alle blir samlet ute på plassen inni "hesteskoen"...
                          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                          Comment


                          • #14
                            Våren er igang nå, så det er bare sunt for oss å stå ute (eller kanskje ikke så veldig hvis alle skal stå med bilene på tomgang ).
                            Får vel høre anlegget ditt igjen også Joakim? Er keen på å høre fra førersetet denne gangen, fikk ikke gjort det sist faktisk.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by TakeTheTime View Post
                              Våren er igang nå, så det er bare sunt for oss å stå ute (eller kanskje ikke så veldig hvis alle skal stå med bilene på tomgang ).
                              Får vel høre anlegget ditt igjen også Joakim? Er keen på å høre fra førersetet denne gangen, fikk ikke gjort det sist faktisk.
                              Lader er tingen!
                              Litt godvær er bestilt. Satser på at det går vår vei! Bedre å samles alle på ett sted, var pga. at det var på kvelden og fordi det var i mars at vi var mest inne sist. Det er desverre ikke så mange plasser man kan samles inne, som ikke koster skorta, så det er stort sett forbeholdt finalen og kanskje ett og annet treff i løpet av året. Frisk luft har vel ingen vondt av.


                              Skal vel få til litt demo, opplevelsen er nok en smule artigere fra førersetet ja...
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X