Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spring break - dB Dragracing og EMMA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Show SQL hørtes ut som en morsom klasse Publikumsvennlig!
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #32
      Originally posted by Hifonic View Post
      Show SQL hørtes ut som en morsom klasse Publikumsvennlig!
      Jess!
      Er det som er håpet... Tror den kan være ett morsomt alternativ og noe litt annet enn det vi har sett tidligere. Det at man står fritt til å velge hvilken musikk man vil bruke, gjør det jo til en utfordring å finne noe som både spiller høyt målemessig og samtidig låter bra. Disse to tingene vil henge tett sammen, så det hjelper ikke å måle høyt, om det låter dårlig. Det vil medføre at en bil som spiller bra/tøft ut til publikum, vil kunne vinne over en bil som har målt høyere.
      Mange utfordringer, selv om det er veldig enkelt å starte i denne klassen.
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #33
        Må bare beklage her, men nok en lokasjonsendring har forekommet

        Denne gangen er det Toyota Norge AS som står for plassen, da det kræsjet med noe annet som skulle skje der vi egentlig skulle ha treffet.

        Info:
        Toyota Norge AS
        Svelvikveien 59,3039 Drammen

        Link til kart hos gulesider:
        http://kart.gulesider.no/m/pPlgE

        Tidspunkt for oppmøte e.t.c. gjelder fortsatt.

        Litt flaut dette her, men er ikke noe vi kan noe for. Så stooor takk til Toyota som ordnet ny plass for oss på så kort tid!
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #34
          Aj, hadde vært morro å tatt turen med MR2'n, men det kræsjer med ett "obligatorisk" familieselskap

          Comment


          • #35
            Trodde familietragedier var valgfritt jeg Du får se om du får tatt turen innom da vettu
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #36
              Originally posted by Typhon View Post
              Trodde familietragedier var valgfritt jeg Du får se om du får tatt turen innom da vettu
              Nja, om jeg ikke dukker opp på 90 års slag, så ryker vel arven :P Hadde det hele foregått litt nærmere hadde det vært håp. Får bli neste gang

              BTW hvor ofte pleier dere å holde slike arrangementer?

              Comment


              • #37
                Er ikke dette ved nøstedhallen? altså samme nedkjørsel
                Mente det stod Toyota over allt når jeg kjørte ned til hallen sisst
                VW Corrado - Prosjekt bil
                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                I´m BANKRUPT - A G60 owner

                Comment


                • #38
                  Tja, dette er andre gang vi arrangerer slikt treff. Sist gang var 26. Mars Vi får se når og hvor neste treff blir - ingenting er avgjort enda, annet en at det BLIR treff
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Typhon View Post
                    Tja, dette er andre gang vi arrangerer slikt treff. Sist gang var 26. Mars Vi får se når og hvor neste treff blir - ingenting er avgjort enda, annet en at det BLIR treff
                    Ok. Jeg får prøve å følge med. Har litt varierende bilstereo interesse. En periode så kan det være veldig mye, og andre ganger så er interessen mer eller mindre fraværende :P

                    For øyeblikket har jeg startet litt på ett nytt prosjekt så da blir det litt å gjøre igjen.

                    Hadde iallefall vært artig å fått en db-måling på anlegget.

                    Comment


                    • #40
                      Er bare å holde et øye med forumet, så finner du sikkert noe etterhvert

                      Du får bli med i EMMA Entry ved neste anledning og da veitu. Første gangen er gratis til og med!
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #41
                        Bare bumper denne litt TIMER IGJEN ;D
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • #42
                          Gleder meg stort
                          Skal desverre ikke delta da bilen min ikke er helt klar enda, men fikset meg fri fra jobb for å være der å snakke Skit og se på konk.
                          Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                          Comment


                          • #43
                            Ikke delta? For en skam Hehe... Trenger ikke ferdig bil for å delta, egentlig. Har faktisk vunnet i Advanced-klassen jeg med uferdig bil
                            Mvh Tony
                            - The only road to take is perfection itself

                            Comment


                            • #44
                              Jo ok da Var en dårlig unnskyldnig da. hehe, men bilen er ikke helt kjørbar enda da den skal på verksted til Tirsdag med noe bremse problemer. Så sitter på med en annen som skal delta. hehe
                              Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                              Comment


                              • #45
                                Det er faktisk eneste gyldige grunn skal jeg være ærlig

                                Men nå er det senga! Ett stykk sliten arrangør som er klar for senga her og håper så mange som mulig dukker opp i morgen! God natt!
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

                                Comment

                                Working...
                                X