Announcement

Collapse
No announcement yet.

term lab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Har kjøpt mye fra USA, men det er nå ett sjansespill, 3 mnd garanti. Klart sparer man 7-8 tusen er det jo fint, men kjøper man hos en forhandler i Norge har man jo både 2 års garanti og 5 års reklamasjon.

    Har selv kjøpt 2 forsterkere, PDX 1.1000 for en stund siden. 1 fra USA og en fra Norge. Nettopp nå fikk jeg feil på den ene, heldigvis den norske!

    Diskusjoner må man jo tåle, det er jo det som er gøy med forum, kalles ikke diskusjonsforum for ingenting.

    Comment


    • #32
      Du får nå ikke 2års garanti automagisk i en norsk butikk.

      Men du har minimum 2års reklamasjonsrett.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #33
        Originally posted by Jonny.B View Post
        er bestandig en viss fare for att det blir diskusjoner på ett diskusjons forum
        Det er jo bare å bestille ting å tang fra utlandet og holde kjeft,så blir ingen ting diskutert.
        Det er helt greit det, men når folk nevner at de bestilte noe fra utlandet så kommer alle som sverger til norske butikker å "flamer" den personen med en eneste gang, det har skjedd FLERE ganger her!

        Det jeg mener at, dere har sett det før og sagt det samme før, så hvorfor ikke bare holde det for deg selv istede for å la det gå utover den personen som nevnte at han/hun skal bestille noe i fra utlandet.

        Så bare tenk på det neste gang.
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

        Comment


        • #34
          jeg har aldrig komentert noe om dette emnet foruten att en trådstarter har spurt om fks hvordan det er å importere ting fra usa
          men som sagt,bestill alt dere vill ifra usa,så vi blir kvitt disse "griske" bilstereo butikkene i norge fort som f.
          ellers så må jeg bare få si att jeg trives godt i dett "molbo landet" som du sier,uansett om noen priser er litt høye..
          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

          Comment


          • #35
            jaja ser da ut som alle her inne på forumet kjener godt med penger
            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

            Comment


            • #36
              Originally posted by lui View Post
              jaja ser da ut som alle her inne på forumet kjener godt med penger
              Ja, nordmenn tjener faktisk utrolig godt, spesielt de som jobber som håndverkere osv iforhold til andre land. Regner egentlig med at det er billigere med bilstereo for oss enn mange andre land.
              Alpine
              Audison
              Hertz
              Soundstream

              Comment


              • #37
                ja me har jo det men jeg ser på liksom dette fantstiske tv boden i svergie nå der skal alt være så billigt men di er jo dyrere jo en norge på stereo
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                Comment


                • #38
                  Ja, synes heller ikke sverige er billige på elektronikk, og svenskene tjener mindre enn oss også.
                  Alpine
                  Audison
                  Hertz
                  Soundstream

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by lui View Post
                    ja me har jo det men jeg ser på liksom dette fantstiske tv boden i svergie nå der skal alt være så billigt men di er jo dyrere jo en norge på stereo
                    du kan få kysse mæ i ræva for en femmer........+norsk moms
                    Bjørn M Wilhelmsen
                    Team Alta Bilstereo
                    www.emmanorway.com

                    Comment


                    • #40
                      hehe ja den f%¤&¤/ momsen
                      øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                      Comment

                      Working...
                      X