Announcement

Collapse
No announcement yet.

term lab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Uansett så kommer man ingen vei med å "kritisere" andres meninger! Ikke at jeg sier at noen her gjør det, men man må tenke på at andre har andre meninger om ting å det må man bare respektere. Om noen betaler ekstra i norge eller tar skjansen å bestiller i fra U.S.A. så er det opp til dem, om du har en annen personlig mening om det bare ha den for deg selv!

    Slik som jeg, jeg liker god service, men jeg er ikke villig til å betale på tusenvis mere for å få litt ekstra service. Men det er min mening!

    Så la oss bare la dette være!
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #17
      Originally posted by spade View Post
      Har man en telefon så kan man ringe, og jeg skal garantere at det går fortere enn å vente på varer fra USA. Og ja, jeg har prøvd begge deler.
      Hehe, men hadde du bodd her oppe i Finnmark kunne du kanskje opplevd noe morsomt. Jeg bestilte subber fra usa samtidig som jeg bestilte annet utstyr fra et firma sørpå. Begge ble sendt på dagen og subbene fra usa var her dagen før den andre pakken Så det er også mulig!

      Men det å kjøpe fra utlandet er å skyte seg selv litt i foten ja. Men ser ikke folk rope og syte over folk som importerer andre ting. Bare opplevd dette i bilstereomiljøet..

      Så for min del kan folk kjøpe der de vil bare de ikke om noen år klager over at prisene er ENDA høyere her til lands.
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Hifonic View Post
        Hehe, men hadde du bodd her oppe i Finnmark kunne du kanskje opplevd noe morsomt. Jeg bestilte subber fra usa samtidig som jeg bestilte annet utstyr fra et firma sørpå. Begge ble sendt på dagen og subbene fra usa var her dagen før den andre pakken Så det er også mulig!

        Men det å kjøpe fra utlandet er å skyte seg selv litt i foten ja. Men ser ikke folk rope og syte over folk som importerer andre ting. Bare opplevd dette i bilstereomiljøet..

        Så for min del kan folk kjøpe der de vil bare de ikke om noen år klager over at prisene er ENDA høyere her til lands.
        En god grunn til å ikke bosette seg i nordnorge Men posten er trege i midtnorge også, ikke noe ukjent fenomen.

        Men jeg er helt enig med deg, jeg har ikke noe imot å importere selv, men jeg synes folk kan holde seg for gode til å klage så mye på norske forhandlere. Men så lenge man gjør det for å spare noen penger, vet om risikoen og ikke kaster dritt så bryr jeg meg ikke. Men som du sier er det slett ikke med på å gi lavere priser ihvertfall.
        Alpine
        Audison
        Hertz
        Soundstream

        Comment


        • #19
          uansett får jeg den billiger en den tulleprisane di har her på di hehehe
          øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

          Comment


          • #20
            Originally posted by lui View Post
            uansett får jeg den billiger en den tulleprisane di har her på di hehehe
            Du er da også velkommen til å delta på konkurranser I USA !!!!!!!!!!!!!!
            Tor S Aamodt.

            Comment


            • #21
              hehe meina det altså
              øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

              Comment


              • #22
                Originally posted by lui View Post
                hehe meina det altså
                Siden d er Tor Stinar som importerer og selger termlab i Norge, i tillegg til at d er han som arrangerer dB drag konkurransene i Norge. Så synes ikke d er rart om du ikke får delta Egentlig til pass for deg Stå på Tor!!!!
                Jon Ola, team dynabel
                78 mod golf1 db-bil
                92 mod golf3 bruks bil

                Comment


                • #23
                  Tja, hvorfor kan jeg ikke mene det.... Tenk hvis vi alle sammen skulle ha kjøpt det vi trengte direkte fra utlandet, hadde ikke blitt igjen mye her hjemme da, eller?
                  Tor S Aamodt.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dynabelgolfen View Post
                    Siden d er Tor Stinar som importerer og selger termlab i Norge, i tillegg til at d er han som arrangerer dB drag konkurransene i Norge. Så synes ikke d er rart om du ikke får delta Egentlig til pass for deg Stå på Tor!!!!
                    Hehehe..... Ja, jeg måtte jo bare....
                    Tor S Aamodt.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
                      Hehehe..... Ja, jeg måtte jo bare....
                      Ja! selfølgelig! eni me d e ja
                      Jon Ola, team dynabel
                      78 mod golf1 db-bil
                      92 mod golf3 bruks bil

                      Comment


                      • #26
                        ja er jo enige i den saken da men vist man kan skaffe det billiger så koffer ikje liksom
                        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by lui View Post
                          ja er jo enige i den saken da men vist man kan skaffe det billiger så koffer ikje liksom
                          hva med suport og fks oppgraderinger av systemet da?
                          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                          Comment


                          • #28
                            Skal dere begynne å diskutere dette nå igjenn, er det så vannskelig å forstå at folk vil bruke litt mindre penger.


                            Jeg synes det er rett og slett latterlig at dere tar opp dette temaet hver gang noen kjøper noe fra utlandet. Pass deres egne saker i stede, herregud!
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by lui View Post
                              ja er jo enige i den saken da men vist man kan skaffe det billiger så koffer ikje liksom
                              ALT, absolutt ALT kan skaffes billigere i utlandet, men det sier seg sjøl at hvis alle skulle handle fra utlandet så vil det bli svær lite jobber igjen i Norge.

                              Flytt gjerne til USA siden du liker prisnivået der (de tjener ca halvparten av det nordmenn gjør på samme jobben)

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by A.R View Post
                                Skal dere begynne å diskutere dette nå igjenn, er det så vannskelig å forstå at folk vil bruke litt mindre penger.


                                Jeg synes det er rett og slett latterlig at dere tar opp dette temaet hver gang noen kjøper noe fra utlandet. Pass deres egne saker i stede, herregud!
                                er bestandig en viss fare for att det blir diskusjoner på ett diskusjons forum
                                Det er jo bare å bestille ting å tang fra utlandet og holde kjeft,så blir ingen ting diskutert.
                                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                                Comment

                                Working...
                                X