Announcement

Collapse
No announcement yet.

"noname" Multimediaspiller 2DIN - Bra?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Haakon O View Post
    Ser på spesifikasjonene du postet på denne spilleren, det spørs vel om du er hjulpen med en GPS med tjekkisk brukergrensesnitt og stemme navigasjon? Greit det er billig, men om en ikke skjønner språket er det jo null verdt.. (om du snakker tjekkisk er det jo en annen sak).

    Hadde jeg vært på utkikk etter en rimelig 2DIN spiller med dvd, hadde jeg skippet den med tjekkisk GPS og kjøpt denne her for 2990,- hos norsk forhandler og klart meg med GPS i ruta

    http://bilradiospes.no/m/shop/?produ...436&id=&vn=736
    Det er et hav med språk på disse spillerne, deriblant norsk. Brukte bare en tjekkisk nettside som informasjonskanal når jeg hentet info!

    Kan også legges til at jeg kan få spilleren med TMC modul som funker i norge for noen hundrelapper ekstra.

    Jeg får 1 års garanti på spilleren og jeg kan eventuelt returnere den om jeg ikke er fornøyd... (med f.eks lydkvaliteten)

    Jeg tenker litt sånn at jeg skal ha mest mulig for penga mine, og det ser ut som jeg kan få det her?
    Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

    Brenden Consulting:
    - Lager websider

    Comment


    • #32
      Om du har lyst å prøve denne spilleren, er det jo bare å gå for den? I beste fall får du en spiller du er fornøyd med til en pris du synes er ok, i værste fall betaler du det den koster og får en spiller som ikke levde opp til forventningene. Om det er sånn at du kan returnere den om du ikke er fornøyd med lydkvaliteten eller lignende kan du vel ikke gå på en så stor smell uansett?

      Mest mulig for penga spørs hvor langsiktig du ser på det. Om gjensalgsverdi er med i regnestykket vil jeg tro det blir en tøff oppgave å få igjen noe særlig mye for en 2-3 år gammel no-name spiller når tiden kommer til å skifte den ut, i forhold til en Pioneer/Alpine/Kenwood etc.
      Last edited by Haakon O; 20-02-2010, 15:37.
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #33
        Er om Haaokon O sier. Har du så inderlig lyst og prøve den og du har tydligvis trua så prøv.
        Det er mange erfarne her som anbefaler og styre unda. Ditt valg og høre på dem eller ei
        Selv ville jeg ikke kjøpt den og heller kjøpt noe i Norge.
        Om du velger og kjøpe den ville jeg hørt om de har referanser ang. service i ettertid (altså. Hvordan er servicen etter at du har kjøpt produktet)
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

        Comment


        • #34
          http://www.vegvesen.no/Fag/Trafikk/RDS-TMC
          | http://Sundownaudio.no | http://stereovest.no |

          Comment


          • #35
            Okay, nå har jeg kanskje fått til en bra pris på en Pioneer F910BT på 7000kr med ryggekamera inkludert.

            Hva sier dere til dette? Vil det være verdt å kline til med Pioneer? Er dette en bra spiller?
            Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

            Brenden Consulting:
            - Lager websider

            Comment


            • #36
              Ser ut til at den har minst tilsvarende spesifikasjoner som min AVH-P4000DVD - og navigasjon i tillegg.

              I alle fall et respektabelt avslag i prisen!

              Jeg kunne nok slått til på den der. I say go for it.

              Comment


              • #37
                Da regner jeg med at lydkvaliteten er garantert bra? Ser at den ikke har Hi-volt utganger ELLER Sound retriever opplegget til Pioneer, så jeg ble litt skeptisk. Hva tror dere?
                Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

                Brenden Consulting:
                - Lager websider

                Comment


                • #38
                  Originally posted by AnaXyd View Post
                  Da regner jeg med at lydkvaliteten er garantert bra? Ser at den ikke har Hi-volt utganger ELLER Sound retriever opplegget til Pioneer, så jeg ble litt skeptisk. Hva tror dere?
                  Heisann AnaXyd.

                  Jeg driver selv Importhandel Norge, og selger lignende spillere som den du så på i utgangspunktet.
                  Ville bare si at lydkvalitet og kvaliteten ellers er det ingenting å si på.

                  Spillerene som jeg selger av det dyrere slaget, 5000-7000 er av høy kvalitet og med veldig gode RDS radioer. Lydkvaliteten er også veldig imponerende.

                  Desverre har det seg slik at det er mangen forskjellige produsenter som benytter seg av (i endel tilfeller)
                  samme mould/støpeform av spillerene. Samt at enkelte har også "kopi" av programvaren andre bruker.
                  Hele poenget mitt er at du kan kjøpe samme spiller fra 2 forskjellige kilder, og ha 2 forskjellige erfaringer.

                  Man må også huska at til kun 5000-6000 så har man GPS i prisen, internminne, PIP, 800x480px skjerm,
                  gode Ipod menyer, veldig god BT funksjon, oversiktlige SD/DVD Mp3 menyer m.m.
                  Alle vet jo at man ikke får merkevare med disse funksjonene til samme pris.

                  RDS Radioen vår er av svært høy kvalitet, det kan nevnes at den har 10dBf utnyttbar følsomhet.
                  Dette gjør at den er like god under fart som når man står stille.

                  Nå har vi faktisk akkurat hatt en omtale i bladet BoBilen av akkurat denne spilleren, samme menysystem
                  som den du lurte på i utgangspunktet. Her kan du hvertfall lese mer om spillerens funksjoner osv.
                  Er en skikkelig teknisk kar som har skrevet denne, så den er på hele 3 sider :-).

                  Mvh
                  Andree Bårdsen

                  Comment

                  Working...
                  X