Announcement

Collapse
No announcement yet.

bytte fjør og dempere på vw passat stasjonsvogn....?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bytte fjør og dempere på vw passat stasjonsvogn....?

    Har originale fjører og dempere på nå men vil bytte over til coilovers! Noen som tar på seg slik arb for en liten penge? 2010mod stasjonsvogn passat helst i Hedmark/Oppland/Akershus!!! kontakt meg pr tlf/sms på 90261196 om du vil hjelpe, pris blir vi enige om!

  • #2
    Ingen som tar på seg?

    Comment


    • #3
      Er en oppi området det som tar på seg sånne jobber, fikk byttet girkasse der på gamlebilen som dama kjørte. En som holder til rett ved brannstasjonen i løten, har eget verksted i bakgården. Når han ikke er på jobb som brannmann Gjorde iallfall en god, kjapp og rimelig jobb da. Husker ikke navn desverre..
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #4
        Ah! Er dette ett navn du kansje klarer å finne? (han på løten altså)! Har du evnt noen nr? hvis ikke KAN jeg jo sikkert kjøre dit engang da og se

        Comment


        • #5
          bytte fjører og dempere greier du å fikse selv. som regel (på vag) så er det å løsne fjærbenet nede og oppe. få ut dette og smelle inn nytt.

          Det KAN være du blir nødt til å løsne noen forstillingsdeler. Etter det er det bare å få tatt en 4 hjuls kontroll og få det godkjent hos bt
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            Høres utrolig lett ut, men er skeptisk til å begynne med slik selv:/

            Comment


            • #7
              Det er utrolig lett :-P 4 hjulskontrollen må du levere bort uheldigvis men detta fikser du.
              Det medte går med litt albuefett og huet
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Er ikke noe rocket sience å bytte selv nei, men dersom du er veldig ukjent med å skru så anbefaler jeg at du tar høyde for å være uten bil noen dager. Værste som er er om du får ett stress med å få ting sammen igjen.

                Comment


                • #9
                  Altså, det som et problemet er det å begynne på dette å er livredd for å ikke få til å sette dette sammen igjen:P ikke har jeg verktøy/bukk å stå på osv... OG jeg er avhengig av bilen:P derfor det hadde vært så utrolig lettvindt å få satt den 1 dag hos en som kunne dette og hadde utstyret til det!

                  Comment


                  • #10
                    Og hue har jeg svært sjeldent med meg når det gjelder slikt :P

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by matsemann1 View Post
                      Altså, det som et problemet er det å begynne på dette å er livredd for å ikke få til å sette dette sammen igjen:P ikke har jeg verktøy/bukk å stå på osv... OG jeg er avhengig av bilen:P derfor det hadde vært så utrolig lettvindt å få satt den 1 dag hos en som kunne dette og hadde utstyret til det!
                      Da høres det for meg mest fornuftig ut å sette den bort

                      Comment


                      • #12
                        Det jeg tenkte og :P men vist ikke lett å få tak i folk til å gjøre det nå i ferien:/

                        Comment


                        • #13
                          Ta en titt på den, er veldig lett og bytte
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ux5Tb...e_gdata_player

                          Comment


                          • #14
                            Fin den Men en passat 2010 modell, er det nolunde likt med dette da? Dette er jo jetta opp til 2005:P

                            Comment


                            • #15
                              Ta også ta av hjulet og ta noen bilder bak navet og skiva. også tar du et bilde oppi motorrommet ved støtdempertårnet.

                              også ta noen bilder av senkesettet ditt så kan jeg ringe ut hvilke bolter jeg ville ha tatt.

                              Det er en veldig rett fram prosess men av og til kan det hende du må bruke noen deler av orginalfjæringa. På passaten min så må jeg løsne en del av forstillingen for å kunne jenke av fjærbenet.

                              Du vil være overrasket over hvor enkelt det er om du prøver.
                              Tor Martin Ølberg
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment

                              Working...
                              X