Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra forskjellige treff

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilder fra forskjellige treff

    Her kan dere legge ut bilder fra forskjellige treff/streetmeets/vanlige eller konkuranser va noe slag uansett hva, hvordan og hvor det skulle finne sted. En kjempeplass for de som er på motorfestivalen til å legge ut bilder foreksempel
    VW/Audi ende-tusi-ast!

  • #2
    Ja, da var Lånketreffet over, og må si det var en knall dag! Masse folk og veldig heldig med været, litt regne og drittvær til å begynne med, men sola kom uttover dagen..Vi var 9 stk som dro hjemmefra kl 5 på Lørdagsmorran, og vi var vell framme kl 08:15, og det var ikke en eneste bil å se i køen og det var jo perfekt for oss i Fosen Gatebilklubb, så vi alle fikk komme inn med bilene som vi hadde planlagt. Kom ikke inn på området før rundt 09:45, men jeg har montert meg PS2 i bilen så jeg satt å spillte Tekken Tag mens jeg venta til vi kom inn Fikk også snakket med Jan Nergård, men desverre så ble det ingen lytt i Golfen pga at han hadde det meget reavelt da han var med på arrangemanget. Fikk også sitte på med en kamerat på banan, som da er en Audi S4 med ca 400hk +- i, det var en opplevelse i seg selv, enormt rått! Legger ut litt bilder her, filmingen ble det desverre ikke noe av da videokameraet mitt hadde gått heeelt tom for strøm Men noen mobilbilder ble det.

    Her er vi samlet en gjeng før vi kjører videre til Rørvik (ferga som går over til Trondheim/Flakk)


    Her er vi på Shell i Stjørdal, som er 10 min unna Lånke. Måtte få vaske litt på bilene våre


    Her står vi i kø for å vente på å få sluppet inn til området


    Endelig kommet inn og fått plassert litt på bilene våre


    Den berømte Golfen til Jan Nergård, en ENORMT pen Golf!!!


    En 5'er Golf som var "litt" senket og med 8 eller 10 stk 10/12" RF i, som trøkka ganske bra! Meget bra showbil..


    Gamle Mantan til en kamerat, som kameraten min har bygd om selv, med 3.0L V6 motori. (En annen eier nå).


    Et strøkent eksemplar av en B Ascona.


    Skylinen til en kamerat av meg i Trondheim, bygd for bane.


    Og her er en Nissan 300ZX som vi så når vi var på tur ned fra Lånke


    Beklager at det ikke ble flere bilder..
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment

    Working...
    X