Announcement

Collapse
No announcement yet.

Plagiat av Bilstereoforumet.no ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Holder meg til dette gamle forumt jeg... Enkelt og greit, og samme gode folka.

    Om reklamen forsvinner i trådene blir jeg glad.. Reklame kan folk ta på PM.
    Å lage ett nytt forum omtrent basert på dette er egentlig barnslig.

    De som ikke har hørt om dette forumet, er ferske i bransjen. Om de hører om det og søker på google, å finner .com forumet vil det forumet fylles opp med ikkevitende folk.

    Det er min teori.. :P
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

    Comment


    • #32
      Herregud så latterlig av Elutstyr..
      Kast han ut av dette forumet. Han har jo eget som er såååå mye bedre, så da trenger han ikke å være inne på dette forumet
      Makan til barnslig oppførsel!!!!!!!!!!

      Comment


      • #33
        Originally posted by Dammed View Post
        bla bla bla.... blah.

        satan her er det mørkt...slutt å heng deg opp i bagateller om hva som er hva, (det finnes trær) So what om det ikke er et plagiat, er uansett en kopi. Og det trengs jo, enda et sted å lete etter informasjon for de som trenger det.

        Elutstyr.com er ledig Kanskje kjøpe det og kopiere web siden hans, også linke salget til konkurrenten.

        Men helt ærlig så gjør det ikke meg noe om Elutstyr 1 og 2 har sitt eget forum å gi tilbud på
        Last edited by Erik André; 15-08-2010, 11:54.
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #34
          Originally posted by Erik André View Post
          Noe om forum å gi tilbud på
          Ettersom det ikke er noe folk der, og de ikke skal poste mere her, har de jo snart ingen flere å gi tilbud til som brenner for bilsterero.


          Redd de taper seg på dette prosjektet.
          Mvh Even S. Jensen
          Tlf 41091189
          Digital Designs, nothing is even close!

          Comment


          • #35
            Jaja men det bryr jo ikke oss spesielt mye, ikke meg i alle fall
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

            Comment


            • #36
              Meh.

              Noe dere savner: http://www.bilstereoforumet.no/forumdisplay.php?f=14
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #37
                Jaja, lukke til med nye bilstereoforumet Elutstyr og elutstyr 2.
                Meg får dere ikke til å vanke der inne, gidder ikke å registrere meg engang for 200,- lusne kroner.


                Så lykke til med å kopiere å kladde inn i "deres" forum.
                Hvorfor ikke emd det samme slenge innnoen kategorier fra bilforumet med det samme?
                Dere er jo godt igang!
                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                Comment


                • #38
                  btw.

                  morel.no.

                  Just saying.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by neptyr View Post
                    btw.

                    morel.no.

                    Just saying.
                    hehe. Flott den re-dircting greia :P

                    Kanskje forumet dems håver inn folk som er glad i moreller :P hehe
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • #40
                      musicaltransparency.com bah...........

                      Mvh
                      Dag Johansen
                      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Erik André View Post
                        Elutstyr.com er ledig Kanskje kjøpe det og kopiere web siden hans, også linke salget til konkurrenten.
                        Nope, Jan Ove eier den også
                        Ser ut som dem har hamstra, eier bilstereoforumet.net også.
                        Smart egentlig
                        Last edited by KnutR; 15-08-2010, 23:43.

                        Comment


                        • #42
                          Jeg ønsker ikke og hetse noen her, da jeg syntes Elutstyr er hyggelig etter det lille jeg har pratet med han over PM.
                          Dog, det må sies at jeg synes dette kunne vært ungått. To "like" forumer blir litt i overkant for oss da vi ikke er så mange.

                          Nå går det ikke inn på meg at dem kopierer, men at jeg syntes det er sløvt og dårlig gjort ovenfor grunnlegger av .no syns jeg.
                          Dere kunne jo ha vært litt mer fantasifulle, særlig når dere har så store ambisjoner rundt funksjoner på deres .com. Selve forumet står ikke i stil med ambisjonene.

                          Nå er det vel slik at alle vil ha noe ekstraordinært til sitt eget firma. Dette gjelder jo nesten alle bransjer. Man må jo få lov til og prøve og få fler kunder og tjene mer penger, ingen får jo nok, noe ingen kan klandre en man for.
                          Dog, igjen. Måten dere har gjort dette på kunne vært litt mer kreativt.

                          For meg blir det rett og slett for mye. Hvorfor forholde meg til to like forumer i norge når dette forumet holder plenty?
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • #43
                            Jeg synes ikke noe om dette jeg heller. Det er mer enn nok med et bilstereoforum her i Norge,
                            med kun ett forum gjør det oss som interesserer oss mye mer 'samla' - to forum vil jo bare, som
                            andre har sagt, splitte opp det lille "folket" av bilstereointeresserte. Dette er da veldig unødvendig.

                            Noe av det jeg irriterte meg mest over var navnet, at Elutstyr valgte et helt likt navn var bare smakløst.
                            Samme oppsett også, igjen smakløst. Om vi først skulle hatt et nytt forum her i Norge, så burde det
                            vært helt annerledes - med veldig annerledes design, fokus og ikke minst NAVN på det forumet...

                            Originally posted by Elutstyr1 View Post
                            Når det gjelder antallet medlemmer og aktiviteten der, så synes jeg ikke 40 medlemmer på under et døgn er så ille.
                            Vel, du har kanskje over 50 medlemmer men se hvor lite poster det er - f.eks. i den generelle pratedelen...

                            Originally posted by Elutstyr1 View Post
                            Så får folk gjerne hate meg for at jeg prøver å gjøre bilstereointeressen større :-) Lykke til videre.
                            Jeg hater deg ikke, men synes kanskje du kunne gjort dette på en annen måte - og jeg tror ikke du gjør det bare for å gjøre interessen større.

                            Originally posted by PederRS View Post
                            Jaja, lukke til med nye bilstereoforumet Elutstyr og elutstyr 2.
                            Hmmmmm....
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • #44
                              Syntes det har vært mye styr rundt her nå, og får et inntrykk av at folk er veldig røde og ikke ønsker utvikling på dette området. Fortell meg gjerne hvordan markedet skal utvikle seg om vi skal kutte ut idé og produktproduksjon hva gjelder markedsføringssegmentet.

                              Syntes det Elutstyr har gjort er helt akseptabelt, men han kunne dog vært litt mer kreativ hva angår meny- og kategorinavn. Elutstyr må være aktøren her til lands som har utviklet seg aller raskest og kapret en hel haug av kundemassene til mange andre aktører pga hans store krav til perfeksjonisme på design, priser og service. Dette må ikke tas som markedsføring men som en personlig oppfatning av hans måte å drive business på. Og hvis han klarer å kjøre over andre aktører og kapre kunder og ha så stor tilfredshet syntes jeg han må få gjøre som han vil. For å utvikle dette markedet trenger vi innovative ledere som tenker nytt og følger kunden i mål med spennende produkter. Og for å anerkjenne slike ledere må markedsføring av slik kaliber som er utført her være å akseptere blandt folkemengden. Skulle jo tro det var kommunistisk dette samfunnet inne på bilstereoforumet.no.

                              For øvrig kommer jeg aldri til å registrere meg på hans forum, men jeg aksepterer og syntes det er greit at han lager sitt eget med domenenavnet han har valgt og jeg beundrer hans stå-på-vilje til å hele tiden tenke nytt og innovativt og faktisk gjøre noe med det som kanskje er drømmen hans. Han er ikke størst i Norge, men jeg velger å tro at han er en av Norges største utfordrere for bilstereomarkedet, og derfor er det bare rettferdig at HAN får banet vei enn aktører som ikke lengre bryr seg om markedsføring for seg selv, nye produkter og line-ups og som bare har satt livet sitt på vent i påfølge av pensjonisttilværelse en gang i livet.

                              Veldig ekstremt eksempel men håper noen her forstår. Markedet trenger utvikling og innovasjon om det skal vokse, og ikke følge Aristoteles syn på hvordan man skal utvikle seg gjennom å forholde seg rødt og dødt rett og slett
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

                              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                              Comment


                              • #45
                                Navnet skjemmer ingen, men at han blåser i trompeten sin til fanfare og sier han skal gjøre ting på eget vis og bedre for så gå henn å kopierer forumstruktruen er det som får meg til å bli ettertenksom (jeg er ikke mer en det, selv om jeg kansje kan oppfattes slik). At han har "drive" og "guts" er greit nok, men noe av dette har han jo "tatt" fra noen andre ved å bare kopiere. Jeg ser heller ikke at et forum skal øke konkurransekraften hans i og med at han fritt har kunnet reklamere her på forumet (på andres bekostning). Nå splitter han jo evt. "markedet" av spesialt interessert i to, han håper vel å få med seg en større andel en det han har i dag, men det tror jeg blir vanskelig mtp hvordan han har gått frem.

                                Comment

                                Working...
                                X