Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er det verste som kan skje hvis jeg møter opp på døra til en Uærlig selger?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg sier bare en ting. Dra opp til karen personlig, ALENE. (Det kan fort se ut som du er ute etter og "ta han" om du har med en kar) Skal du ha med noen så ta med en av foreldrene dine. Da ser alt plutselig mye mer seriøst og ordentlig ut.
    Ha kamera igang i bilen og parker forran ingangsdør om dette er mulig. OM dusten skulle gå til fysisk angrep på deg får du ja, kanskje litt vondt, men bare en enda bedre sak fra din side! Enkelt og greit.
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #17
      Originally posted by GENEXXA View Post
      Får ta kontakt med TV2 Hjelper deg :P De bruker og få fortgang, om man er heldig til og bli plukket ut.
      Har sendt dem en mail

      Comment


      • #18
        Originally posted by Jørgen
        Er ikke dette en sak for forbrukerrådet? De tar tak i slikt regner jeg med, da kan næringsdrivende risikere å bli bannlyst fra å drive buisness i x-antall år.
        Har sendt tv2hjelper deg en mail. Ringer forbrukerrådet imorgen.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Oekern View Post
          Jeg sier bare en ting. Dra opp til karen personlig, ALENE. (Det kan fort se ut som du er ute etter og "ta han" om du har med en kar) Skal du ha med noen så ta med en av foreldrene dine. Da ser alt plutselig mye mer seriøst og ordentlig ut.
          Ha kamera igang i bilen og parker forran ingangsdør om dette er mulig. OM dusten skulle gå til fysisk angrep på deg får du ja, kanskje litt vondt, men bare en enda bedre sak fra din side! Enkelt og greit.
          Enig i det du sier. Drar nok opp alene. Er ikke ute etter å ta noen. Kun få igjen det som er mitt. Men i verste tilfelle hvis han skulle gå fysisk til angrep. Hva gjør jeg? Tar imot juling, gjør motstand, løper min vei?

          Comment


          • #20
            Tar imot juling... aller helst spring din vei. Hvertfall ikke bank opp fyren da dette vil stille dårlig i din sak.
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #21
              Desidert... Skjult kamera kan være en ide om du får det til da, om typen skulle bli voldelig.
              Men de fleste blir som regel ganske spake når en møter opp på døra, da de ikke har forventa at du faktisk har funnet ut hvor de bor
              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

              Comment


              • #22
                Liten update:

                http://www.tv2underholdning.no/hjelp...m-3300573.html

                Comment


                • #23
                  Hmm, de to som er nevnt i artikkelen, er gooner87 og Assa91, sant?
                  Eller er det bare jeg som synes at det stemmer så bra?

                  Uansett veldig bra at TV2 Hjelper deg tar fatt i problemene!
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by J.T. View Post
                    Hmm, de to som er nevnt i artikkelen, er gooner87 og Assa91, sant?
                    Eller er det bare jeg som synes at det stemmer så bra?

                    Uansett veldig bra at TV2 Hjelper deg tar fatt i problemene!
                    gooner87 = Azhar!

                    Mvh
                    Dag Johansen
                    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                    Comment


                    • #25
                      Yepps, fant ut det
                      Og Assa91 = Asbjørn.

                      VELDIG BRA GUTTA!
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                      Comment


                      • #26
                        nå har jeg fått en mail av Brækkan/alcaimport. Nå skal jeg få igjen penga mine og dem har lagt inn en overføring på pengene dem skylder meg. Får håpe det stemmer. Krysser fingerene for det.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by gooner87 View Post
                          nå har jeg fått en mail av Brækkan/alcaimport. Nå skal jeg få igjen penga mine og dem har lagt inn en overføring på pengene dem skylder meg. Får håpe det stemmer. Krysser fingerene for det.
                          Det høres jo bra ut
                          Be om kvittering/bevis for overføringen. Det ville jeg gjort så vet du at det stemmer hva dem sier.
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by J.T. View Post
                            Yepps, fant ut det
                            Og Assa91 = Asbjørn.

                            VELDIG BRA GUTTA!
                            Stemmer det! de snakket om å kanskje lage en tv-sak om dette om det vil vise seg å være en stor nok sak, så vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe de blir tatt!
                            Mvh
                            Asbjørn Aarø
                            2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Jørgen
                              Egenkapitalen til QXL.no går i snitt ned med rundt 12 000 000kr i året, var i fjor på -52M. De har verken anleggsmidler eller omløpsmidler, inntektene raser. I tillegg er de korrupte, de fjerner minuskarakterene som Alcanimport får, fordi alcan er sånn ca. de eneste de tjener noe særlig på.

                              Vil du vite mer? Les på tv2 hjelper deg.TV2
                              Jepp, og på QXL sine sider var det visst fjernet noen navn/stillinger ifølge folk på avforum.
                              Ser ut som noen har tatt sin hatt og gått
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • #30
                                Nå har jeg endelig fått tilbake pengene

                                Comment

                                Working...
                                X