Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor leverer man kobber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    om du har en kommerskinne på 10x10mm er det 100 q
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment


    • #17
      L:150cm
      B: 8cm
      tykkelsen er 1cm.

      Comment


      • #18
        Etter for få henvendelser og at folk ikke skal ha mere enn 1m blir det mye kapp. De fleste henveldelsene var på cirka 50cm utenom en som ville ha 1m. Og lite lagringsplass ettersom vi snart er ferdig i borrettsslaget og har ryddet lageret vårt måtte vi selge til skraphandler.

        Det ble 116kg totalt og vi fikk 4408kr (38kr per kilo).

        Comment


        • #19
          Jeg ville jo ha 10 meter med kabelen Synd den var spikka opp da.
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Tor Ølberg View Post
            Jeg ville jo ha 10 meter med kabelen Synd den var spikka opp da.
            Jepp det var synd, mente henvendelser om de skinnene i den forrige posten.

            Må det være 185kvadrat du skal ha? hva skal det brukes til? Skal ryddet hovedlageret vårt snart når jeg er ferdig med denne jobben. Har noen kabeltromler med kabel, kan se etter om det er det litt størrelser på kablene.

            Comment


            • #21
              Nei det må ikke være det. alt fra 20-120 kvadrat er av interesse. egentlig blir 185 alt for svært men en jobber nå med det en får tak i.

              Se hva du finner du. Mulig jeg er intresert i noen kobber skinner også.
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #22
                Par-3 kobberskinner kunne jeg vært interessert i også, for å bruke som fordelingsblokk, si ifra hvis du har noe småtteri til overs
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #23
                  Sier ifra neste gang jeg skal demontere en gammel hovedtavle. Har ikke noe kobberskinner liggende nå.

                  Comment


                  • #24
                    om noen skulle hatt kobberskinner laget etter tegning så vet jeg om et firma som kan gjøre det, jobbet der før
                    VW Golf 4
                    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                    Simen Sormbråten

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by simso View Post
                      om noen skulle hatt kobberskinner laget etter tegning så vet jeg om et firma som kan gjøre det, jobbet der før
                      Ca. hvor mye tar de for en 10cm*5cm bit i 1-2cm tykkelse da? Hull skal jeg vel klare å lage selv.
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment

                      Working...
                      X