Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er det noen som faktisk syns Fleksnes er morsomt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er det noen som faktisk syns Fleksnes er morsomt?

    Jeg ser rødt bare jeg hører navnet.
    Folk har forskjellig humor, men at noen kan like fleksnes er meg uforståelig.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

  • #2
    Var topp morsomt da jeg var 7-8 år, ikke helt det samme 25 år senere.

    Gratulerer med tidenes mest usaklige tråd btw, enormt mye poeng i å lage en egen tråd om at andre folk sin humor er uforståelig.

    Men da vet man hvor lista ligger til fremtidig trådoppretting
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      Og han er admin så det sier vel alt. :P Er jo off topic, så dette forumet er jo for tullete tråder.

      Neida, syns Fleksnes selv er ikke morsomt i det hele tatt. Men jeg syns det er tragisk at folk syns det er morsomt når man ser en funksjonshemmet person prøver å synge en Britney spears sang f.eks.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #4
        Originally posted by Haakon O View Post
        Var topp morsomt da jeg var 7-8 år, ikke helt det samme 25 år senere.

        Gratulerer med tidenes mest usaklige tråd btw, enormt mye poeng i å lage en egen tråd om at andre folk sin humor er uforståelig.

        Men da vet man hvor lista ligger til fremtidig trådoppretting
        Det er Off-topic, anything goes ;D
        Usakelig og usakelig, det er et helt konkret spørsmål, jeg er nysgjerrig på hva folk finner morsomt med at en mann bare er plagsom og nekter å høre..
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dammed View Post
          Neida, syns Fleksnes selv er ikke morsomt i det hele tatt. Men jeg syns det er tragisk at folk syns det er morsomt når man ser en funksjonshemmet person prøver å synge en Britney spears sang f.eks.
          Ugh, det også "amerikanske humor" når folk holder på å DØ av latter når noen knuser nøttene, skraper opp trynet, detter fra evige høyder og holder på å stryke med.
          Det liker jeg dårlig.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            uansett så er fleksnes 100 ganger likere en klysebukken kristian valen,hver gang han viser seg på tv skjermen,så skifter jeg kanal
            volvo s60
            vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
            Member of VW Audi Club Norwegen

            Comment


            • #7
              Fleksnes har jeg skydd som pesten siden jeg var liten. Dritt! Kan ikke skjønne at folk ler av det derre... Har aldri klart å se en halv episode engang.

              Syns ikke slapstick-humor (nøtteknusing osv) er så artig nå som da jeg var mindre, men om det skjer uventet kan det være moro.

              Uansett er det ikke mye som er dårligere enn Ben Stiller-humor. "En natt på muséet", "Alle elsker Mary", og sikkert enda verre filmer på samvittigheten til den fyren. Grøss! ("Slekten er verst" går an).

              Jeg er imidlertid såpass retard at racist-jokes og groviser er topp enda. Alt Rob Schneider er med i, er fantastisk... Adam Sandler også, til dels... Og Avenue Q, f.eks., er faktisk litt artig. Men nå går jeg off topic i off topic-tråden. :P

              Comment


              • #8
                Fleksnes stinker, stort sett alt som sendes på NRK syntes jeg stinker, derfor ser jeg aldri på noen NRK kanaler.
                Men betaler 2500kr i året for å ha det

                Comment


                • #9
                  Fleksnes er vel ikke stort verre enn all annen 30-40 år gammel norsk humor. Og iallfall ikke værre enn senere forsøk, slik som dette: http://www.youtube.com/watch?v=8-n9q...eature=related
                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment


                  • #10
                    Gammel norsk humor kan være morsomt til tider.. Men det som tar kaka er Dagfinn lyngbø

                    http://www.youtube.com/watch?v=az-VbvLxKUY
                    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                    Comment


                    • #11
                      enig med deg neptyr men jeg tror det er mest en generasjons greie, og er mest eldre kamerater som pleier å nevne han.

                      Men finnes ikke bedre måtter å få en latter enn på andres bekostning... self kjempe artig når en skatter knusser nøttene eller annet ved å feile -har self gått med balle smakk i kjeften i flere dager etter at jeg skulle lære meg å bruke nunshaco også ved å svinge den mellom beina... de som var der fikk sitt livs latter self, og hvor dum kan man være ved å prøve på slik etter å ha sett det på kino? aldri mer prøvd det der for å si det sånt... ellers er vel ikke galgen humør noe for alle -se bare hvordan enkelte ikke forstår seg på ironi
                      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                      Comment


                      • #12
                        Det er noe som er gøy av den slapstickgreia, det må jeg innrømme, men når det ser ut som dem holder på å ryke på sykehuset, da er det ikke gøy lenger.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Skal jeg være ærlig, kan jeg flirer meg skakk av fleksnes men i små porsjoner... kan fort bli litt mye og da blir man,lei. Er litt som å spise 5kg sjokolade.... mens en liten bit er digg...
                          Steffen Hammersgård
                          Alpine - Mosconi
                          Min prosjekt tråd

                          Comment


                          • #14
                            la8pv transmitting on the shortwave band on 15 meters.

                            Men nei, liker det ikke jeg heller
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #15
                              Er redd Fleksnes kommer til kort mot Oslolosen, men akk så moro Marve er, i små velloppmålte doser
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                              Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                              Comment

                              Working...
                              X