Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frakt > 35 kg i Norge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    stive priser ja.. betale jo nettop 1500kr+ norsk moms i frakt for et skarve eksosanlegg på 10kg fra japan til norge på fly.. tok 2 1/2 uke inkl skaffetid for sjappa i japan til jeg hadde den.. 6 av de dagene ble brukt på norsk jord..
    Last edited by LLH; 02-11-2010, 21:09.
    sound.vision.soul

    Type R

    Comment


    • #17
      Aner ikke helt hvordan det ordnet seg men nå har selger ordnet veldig gunstig frakt faktisk med Bring, så da kjøper jeg like godt med en småsøt kasse også til ene elementet



      (eneste ulempe med dette er at det er "umulig" å lage en tilsvarende kasse, det gikk med ikke mindre enn 12 plater MDF til denne ene kassen)

      Comment


      • #18
        Huff, han har hatt arbeid med den kassen, og en hel masse avskjær/kapp.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #19
          Originally posted by baldrick View Post
          Må jo foresten legge ved bilde av godsakene

          JEG HATER DEG.


          Jeg fikk aldri svar fra selger før de stod som solgt. Arg!
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #20
            Så så

            Blir spennende å høre de ihvertfall, synes jo Soundsplinter subene (som også er lagd av TC Sound) spillte bra og de her skal ligge langt over i kvalitet så får håpe det fungerer bra. Det bør jo også være bra med tanke på hva de koster som nye og faktisk først og fremst er en SQ sub og ikke SPL, så gleder meg!

            Comment

            Working...
            X