Announcement

Collapse
No announcement yet.

LIB produkter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LIB produkter

    Har kjøpt en del ting fra LIB og d jeg har prøvd er det topp kvalitet til en bra pris

    Har prøvd LIb 6550 frontsett og er imponert over kvalitet på måten den er. Har en full aluminiumskurv som gjer en kvalitet som jeg ikke sed på høyttalere til den pris klassen. Og de har en bra mellom tone og bass. Syntes diskantene var litt hylende men det tror jeg er skyldes forsterkeren jeg brukte på de. Brukte en Panasonic M90.


    Har også prøvd LIB Vibra-demp og den var lett og jobbe med og godt feste i og det minte veldig ut som dyna matt.



    Har også prøvd LIB Aku-demp og det er godt feste i de for det fant jeg ut fort for når du la den bort i der du skule ha den så satt den og den gjord også vist du la den dær du ikke skulle ha den :P


    8m2
    Og jeg gidd ikke og nevne om deres 53mm kabel for det har det hvore mye prat om her. Men sir bare bra kabel.
    Og auto automat sikringen er og ser ut som stinger sin auto sikringer.

    Så for og si det son.
    LIB 6550. Anbefaler jeg
    LIB vibra-demp. Anbefaler jeg
    LIB aku-demp. Anbefaler jeg
    LIB 53mm kabel. Anbefaler jeg,
    LIB produkter er bra og billig 
    MVH Mats S. Erdal

  • #2
    Har myye bra utstyr te vetige priser han der å altid ein rabbat på lur håper an får inn noen 2-4 kanalere snart
    2 loud

    Comment


    • #3
      Originally posted by nav View Post
      Har myye bra utstyr te vetige priser han der å altid ein rabbat på lur håper an får inn noen 2-4 kanalere snart
      2 og 4 kanaler har han,er riktignok ikke lib sine men han har disse to da


      http://lydibilen.no/index.php?main_p...products_id=92

      http://lydibilen.no/index.php?main_p...products_id=93
      2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

      Comment


      • #4
        Ja stemmer det men håpte på ein lib serie som er lik di øvrige forsterkerene
        2 loud

        Comment


        • #5
          det er mye som er bra han selger. sitt å vudere å bestile xs power batteri fra han. når jeg har trekt kabler å sånt.
          han kommer bestandig med et godt tilbud når man er der å skal handle en del.
          MVH Mats S. Erdal

          Comment

          Working...
          X