Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nå blir det bål!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nå blir det bål!!!!

    Burn motherfuckers, BURN!


    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

  • #2
    Lad en til meg:P 12":P
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #3
      Der ryker det noen hundringser i MDF, Kjell bør ikke få se det der Dag
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Originally posted by InstallBay View Post
        Der ryker det noen hundringser i MDF, Kjell bør ikke få se det der Dag
        Hehe, derfor jeg tar det nå, når han er på fjellet!
        Neida, bare noe av det går opp i røyk, resten er plassert på "dB-låven"!

        Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

        Comment


        • #5
          hvorfor ikke gi kassene til meg :P ? når du likevel skal brenne dem :P?
          Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

          Comment


          • #6
            Dag: Hva ville det koste å få deg til å lage en lukka kasse for to 8" elementer? I MDF? Eller for eks min kasse? Bandpass med to 15" i. Kon kasse uten finish.

            Ser du får perfekte sirkler osv... Hvilke verktøy bruker du for å sage ut huller osv?
            Grombil.com
            Modifisert.net
            Drevet av entusiast for entusiaster...

            Min prosjekttråd: Bilstereoforumet.no SVT Lightning

            Comment


            • #7
              Sirkler er greiest å lage med overhåndsfres med sirkelanlegg, mye bedre enn stikksag... Får da en perfekt sirkel.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Grombil.com View Post
                Dag: Hva ville det koste å få deg til å lage en lukka kasse for to 8" elementer? I MDF? Eller for eks min kasse? Bandpass med to 15" i. Kon kasse uten finish.

                Ser du får perfekte sirkler osv... Hvilke verktøy bruker du for å sage ut huller osv?
                Vel, kremt, flesteparten av de rundingene du ser har jeg skåret ut med vippesag på frihånd!
                Når det gjelder priser på kasser så er det veldig avhengig av vinkler, nedfelling av elementer/porter etc.
                Men fra ca.kr.800.- for en liten enkel kasse til kr.3000.- for stor båndpasskasse.
                Ønsker du pris på en konkret kasse så send meg en PM med detaljer, så får du en pris.

                Mvh
                Dag Johansen
                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                Comment


                • #9
                  Jeg kan ikke få sagt nok godt om håndtverket til Dag .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Christian Nyegaard View Post
                    Jeg kan ikke få sagt nok godt om håndtverket til Dag .
                    Kult å se at du har rota deg inn på dette forumet Christian!
                    Nå venter vi spent på en ny tråd som innbefatter en Audi A4 med dasjmontert 3 veis frontsett!

                    Mvh
                    Dag Johansen
                    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                    Comment


                    • #11
                      Kommer kommer .

                      Venter bare på at været blir slik at selv jeg overlever utendørs i noen timer av gangen .

                      Leker enda med alternative løsninger i hodet, så at man får en brukt dash for ~3k.. fristende :P. Men blir nok å bygge noe ala det vi har pratet om tenker jeg, om jeg ikke skal gå til storinnkjøp av fiberduk og virkelig gå amokk i dørene. Nei uff, vi får se hva som skjer.

                      Det er det morsomste nesten, ikke ane hva jeg vil og så plutselig få en god ide eller bli innspirert av noen av de finfine prosjektene her inne

                      Comment


                      • #12
                        Har da noe plass til kassene dine jeg da, Dag så slipper du brenne de

                        Comment

                        Working...
                        X