Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Året slabbedaskpris for å slutte å filme DER!

    Genexxa: Haha, du er flink til å gjette!
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • Hmm bilen koster ca 850.000 Euro. Så en 6 700 000kr... Bare å begynne spare...

      Alle bilene er visst håndbygde og alt kan lages etter Kundens ønsker, bortsett fra selve formen på bilen.
      Mvh. Damir

      Comment


      • Originally posted by ugn View Post
        Genexxa: Haha, du er flink til å gjette!

        HAHAHAHA... bomma LITT der ja
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • Som dere ser, skrev jeg med usikkerhet.
          Syns fronten minnet meg om Aston Martin. Kunne jo har vært en ny serie fra Aston Martin.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Originally posted by GENEXXA View Post
              Som dere ser, skrev jeg med usikkerhet.
              Syns fronten minnet meg om Aston Martin. Kunne jo har vært en ny serie fra Aston Martin.
              Nope, kunne ikke det. Aston har ikke slik stil, og kommer ikke til ha noe annet enn elegant design med preg av bare dyre og vulgære detaljer
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • uff. la gutten få hvile litt og. jeg så selv at det aldri kunne vært en aston martin. Hoved grunnen til det er at aston martin har runde former på bilene sine, og den mangler det typiske inntaket i fronten samt front lysa.

                Men vi trenger ikke gå helt korstog over Gernexxa for det. :P

                Slik endte min hverdag i går:
                Mvh. Damir

                Comment


                • Dammed: Da er vi to. Ble ENDEL pils på lørdan og formen er alltid bra vøtt haha !
                  Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                  Comment


                  • Originally posted by titus41 View Post
                    Dammed: Da er vi to. Ble ENDEL pils på lørdan og formen er alltid bra vøtt haha !
                    Jeg er så satans føllesjug...
                    Begynte på fredag, våkna lørdag morra og bare kjørte på med reparasjon, holdt hele dagen, forsatte på kvelden med de nye naboene, våkna idag med litt lite minne om slutten av kvelden... :/
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • Da vil jeg dedikere denne musikkvideoen til dere, spesielt Rolf kanskje. Når en våkner sånn som dette VET man at dagen før var dritfet, selv om man ikke husker mer enn et lysglimt

                      http://www.youtube.com/watch?v=3_mnvcpGYyA
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                      Comment


                      • var å kjørte løp i helga





                        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                        Comment


                        • Hva er grunnen til at fronten ser så rar ut på slike rallycross biler?
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • Fordi den er grausa XX antall ganger ?
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • Originally posted by tmolberg View Post
                              Hva er grunnen til at fronten ser så rar ut på slike rallycross biler?
                              tenker du på at den har plate istedet for lykter og grill og fanger? du kan google bilcross så skjønner du fort hvorfor det er slik
                              Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                              Comment


                              • Åssen gikk det på bilcrossen?

                                Så en bil for et par dager siden som jeg ikke ville brukt i bilcross i alle fall og nei det er ikke en Aston Martin


                                Mvh. Damir

                                Comment

                                Working...
                                X