Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liste over avanserte spillere/prosessorer

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Må legge til Pioneer D7RII, Pioneer P9, Pioneer P90, Pioneer RS-D2
    Last edited by Tor Ølberg; 05-01-2011, 14:05.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #17
      Alpine IVA-502, IVA-505R og D106 kan vel også legges til listen.

      EDIT:
      Første post oppdatert.
      Last edited by J.T.; 05-01-2011, 14:06.
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • #18
        ja peisa på alle forslag mottas med takk
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • #19
          Hva med noen skikkelige dinosaurer med i listen

          Alpine CVA-1000R med PRA-H400 gir 2/3veis deling med full kontoll av frekvens, nivå og tidskompansering, hekter du på en PRA-H400 til som slave kan du mikse deg til 4veis deling med Lowpass, Low bandpass, High bandpass, og highpass

          Andre enheter som jeg kommer på i farten som klarer av PRA-H400 prosessorene er:
          CDA-7939R
          CDA-7944R
          CDA-7969R

          Selv om disse spillerne ikke akkurat er siste skrik, er det fullt mulig å få till mp3 avspilling via Ainet systemet, feks med en CHA-S634 Cd veksler som leser hjemme brente cd plater med mp3 filer

          Comment


          • #20
            Clarion hadde også opptil flere spillere/prosessorer. DPH 9300 var den første "normalt priset" prosessor, vidre var som oftest toppspilleren utrustet med både deling, eq og tidskomp. Vil også nevne Clarion ADCS-1 (siden jeg har den ene i landet).
            Mathias.... Soundman is alive
            Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
            Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

            Comment


            • #21
              Noen som faktisk har prøvd denne: Ural Concert CDD

              Å noen så vet hvor de selger de?

              Comment


              • #22
                Originally posted by ADCS-1 View Post
                Clarion hadde også opptil flere spillere/prosessorer. DPH 9300 var den første "normalt priset" prosessor, vidre var som oftest toppspilleren utrustet med både deling, eq og tidskomp. Vil også nevne Clarion ADCS-1 (siden jeg har den ene i landet).
                Bære lekkert

                Faktisk den eneste spiller med dsp ikke har prøvd/ Clarion ADCS-1... Holdt på å kjøpe en fra Ebay i fjord sommer. Anger på dette nå..

                Kunne tenkt meg fått tak i en

                Gikk da mange av disse i Sverige, hvor har blitt av dem?

                Comment


                • #23
                  To dobbel-DIN-spillere fra Alpine som ikke er nevnt før i denne tråden:
                  iXA-W404R - Denne modellen har 4" skjerm (husker ikke om det var trykkskjerm eller berøringsskjerm) og stor vrider.
                  iXA-W407BT - Denne modellen har 7" trykkskjerm og innebygget blåtann.

                  Begge skal funke fint med PXA-H100. Jeg kan fint skrive under på at 407-er'n gjør det, da jeg har en sånn selv.
                  Anlegg: Alpine iXA-W407BT, fabrikkmonterte høyttalere, iPhone 4, PXA-H100 Imprint-prosessor, KCE-635UB og en liten USB-harddisk.
                  Bil: 2008 Ford Mon Dieu sedan 2.0 TDCi

                  Comment


                  • #24
                    Kenwood KIV-700

                    Tror denne tråden trenger noen updates..
                    Kristiansand Motorforum
                    http://krsandmotorforum.net

                    Comment


                    • #25
                      Pioneer DEH-80PRS
                      1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

                      Comment


                      • #26
                        Liten update i første post, har vært meget lite aktiv her inne i det siste så har hengt litt etter ser jeg :P
                        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                        Comment


                        • #27
                          mener cda 9887 har ainet mulighet

                          Comment


                          • #28
                            9887 ligger i lista.

                            Og alle Alpine spiller med CDA benevnelse, har mulighet for Ai Net tilkobling.
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment


                            • #29
                              En liten update her hadde vært fint, er på jakt etter en spiller med 3 veis delefilter, bt og dab
                              Så langt har jeg bare funnet 2 alpine spillere ute-93dab(uten cd) og cde-196dab(med cd) noen som veit om noen flere?

                              Comment


                              • #30
                                Ja, flere av Pioneer sine DAB-spillere har disse funksjonene, f.eks MvH-X580DAB. Denne har samme 3-veis deling (network mode) som Pioneer DEH-80PRS, så den er egentlig et lite kupp til prisen som er under 1500kr. Fås også med cd-drev, da heter den DEH-x7800DAB
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                                Comment

                                Working...
                                X