Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dommerkurs 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dommerkurs 2011

    Ser ut til at det nermer seg "datoen" for dommerkurs 2011 og jeg lurer veldig på når en fastsattdato blir eller om det blir avlyst. For meg som bor såpass langt vekke så krever litt planlegging til for å få alt til å klaffe mtp jobb og en bil som skal bygges.

    Er det noen her i landet som har noen informasjon om hva datoen for kurset blir?
    I samme sleng, hvem som har tenkt å hive seg på dette kurset (om det skulle bli noe av)
    I løpene øyeblikk mener jeg at Rune og meg er hvertfall 2 deltakere. Muligens Jonas men tørr ikke si noe på hans vegne.



    Mvh Dovren.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

  • #2
    er 2 stk fra halsa så er int i å delta på kurs =)
    Last edited by Lapp; 31-03-2011, 12:22.
    http://www.youtube.com/user/lappis22
    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

    Comment


    • #3
      Er interisert i å ta et kurs jeg å men må vite datoen før jeg melder meg på så jeg vet det passer med jobb.
      Mvh Thor Helge N. Rønning
      Alfa Romeo 156 1.8 TS
      Citroen Xantia Racerbil
      Alpine Ground Zero Focal

      Comment


      • #4
        bump, ingen så vet noe?
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Dette kan være av interesse for meg også.
          Spørs dato.
          Audi A6.
          Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

          Comment


          • #6
            Dommerkurs egner seg også for deltakere som ikke har tenkt til å bli dommere også, sant?? Kan hende jeg kommer isåfall, for å lære mer om emma...
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #7
              stiller du på kurset er du desverre nødt til å gå opp i advanced... slik jeg har forstått det men går vel an og gjøre noen unntak men en får nesten høre med ketil om det
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                men når er d å hvor ?
                http://www.youtube.com/user/lappis22
                Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Tor Ølberg View Post
                  stiller du på kurset er du desverre nødt til å gå opp i advanced... slik jeg har forstått det men går vel an og gjøre noen unntak men en får nesten høre med ketil om det
                  Man MÅ ikke stille i advanced før man HAR DØMT en konkurranse, så ingen problem. Å delta på dommerkurs er lurt for alle som har lyst til å lære mere om bilstereokonkurranser! Hva, hvordan og hvorfor...
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • #10
                    Kan en spør om det er noen som har noen form for informasjon angående tidspunkt på dette kurset?
                    Er det virkelig så lite komunikasjon mellom menneskene på østlandet som det ser ut til?
                    Tor Martin Ølberg
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Tor Ølberg View Post
                      Kan en spør om det er noen som har noen form for informasjon angående tidspunkt på dette kurset?
                      Er det virkelig så lite komunikasjon mellom menneskene på østlandet som det ser ut til?
                      ...om din oppfatning av "komunikasjon" er at det som komuniseres kun skjer på bilstereoforumet - så ja..
                      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                      Comment


                      • #12
                        Kunngjøring av tidspunkt:
                        Årets dommerkurs / deltakerkurs blir avholdt lørdag og søndag - 7. og 8. mai i Audioart's lokaler i Oslo. Vi begynner klokken 10.00 begge dager.

                        Adresse er: Nedre Kaldbakkvei 88 - 1081 Oslo (Sony-bygget på Alfaset)

                        Dette er kurs som tar for seg innføring i hvordan man dømmer, hvordan en konkurranse foregår og mye mer!

                        Uansett om man ønsker å bli dommer, eller bare ønsker å lære seg mere om bilstereokonkurranser, eller er interessert i bilstereo og vil bli kjent med flere og samtidig få nyttig lærdom - så møt opp!

                        Kurset er gratis å delta på, men kursmateriell (regelbok og cd) koster kr 300,- (dersom du har det fra før, så må man ikke kjøpe nytt sett for å delta)

                        Vi spleiser på mat (pizza, eller lignende) midt på dagen, så om man ønsker dette så ta med litt kroner til det i beregningen.

                        Vel møtt!
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          haha morroklumpen, dont judge the man with the diss. he might come and bite yow ass.
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Kaaaanskje mulighet for å ta turen Selv om det var skummelt nært eksamen..
                            Jonas Tautra
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #15
                              Jobber på lørdagen desverre, men man kan vel komme bare den ene dagen?
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment

                              Working...
                              X