Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bestille fra Ebay ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bestille fra Ebay ?

    Hei.

    er det noen har som har noen tips når det skal bestilles fra ebay?
    Evt. noen som har gjort det før, og kan hjelpe meg litt?


  • #2
    For litt siden bestillte jeg en Roomba støvsuger der. Tokk 5 bager før den blev levert på døra Var FED EX som fraktet dette. var ikke noe problemer med dette kjøpet
    Ken André Høgden
    www.powersound.no
    CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
    !!Nettshoppen Powersound!!

    Comment


    • #3
      hva trenger du hjelp til?
      volvo s60
      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
      Member of VW Audi Club Norwegen

      Comment


      • #4
        Trenger hjelp med å få det hjem til meg selv.
        og hvor mye frakten kommer på?

        Comment


        • #5
          ang frakt så må du nesten spørre selgeren mye det kommer på,du må også sjekke om han sender til utlandet.

          er selgeren som sender varen til deg,du skal ikke ordne noe med frakt.

          har du laget konto på ebay enda?og har du registrert deg på paypal?
          volvo s60
          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
          Member of VW Audi Club Norwegen

          Comment


          • #6
            nei, har ikke fikset meg noe av det enda.
            hadde et håp om at noen hadde en konto å ville gjøre det for meg. evt mot litt cash

            Comment


            • #7
              jeg vil ikke ta på meg noe sånt,pga det kan skje noe,vare blir borte i posten,toll,er ikke sikkert selgeren sender varen.

              det er jo en auksjonside,så da må man også by.

              så mitt tips er å registrere deg selv,på paypal tar det noen dager/uke før du får brukt det,da du må få en kode,som kommer i nettbanken din,og det kan ta 1-3 uker før du får sett den.
              volvo s60
              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
              Member of VW Audi Club Norwegen

              Comment


              • #8
                noen som vet sånn cirka hvor mye det vil koste å sende en kicker l1 12" pluss ZX750. sånn cirka likt med kilo, og hva de måtte betale for å få det til norge?

                Comment


                • #9
                  jeg betalte 130$ for frakten på en phoenix gold zpa 0.5.

                  ups har desverre sluttet med båtfrakt,så er kun luftfrakt som er mulig,og prisene steg med over 50% i sommer,så det har blitt dyrt å få noe sendt fra usa.

                  så det blir nok fort over 200$ for det tenker jeg
                  volvo s60
                  vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                  Member of VW Audi Club Norwegen

                  Comment


                  • #10
                    lønnes jo uansett stort å handle fra ebay... de forsterkerne jeg har bestilt sparer jeg nesten 10000.- på iforhold til butikk her i norge...
                    trenger ikke by noe som helst på ebay, bare å trykke på buy now så kjøpe du det på samme måte som alle andre nettbutikka..
                    å vist de sender til norge så får du se frakta på alle produkt me det samme

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kl-motor View Post
                      lønnes jo uansett stort å handle fra ebay... de forsterkerne jeg har bestilt sparer jeg nesten 10000.- på iforhold til butikk her i norge...
                      trenger ikke by noe som helst på ebay, bare å trykke på buy now så kjøpe du det på samme måte som alle andre nettbutikka..
                      å vist de sender til norge så får du se frakta på alle produkt me det samme
                      Sparer bra med penger ja... men hva skjer når ting ryker? har du noen garanti? og OM du får det... hvor lang tid tar dte ike da?
                      Ken André Høgden
                      www.powersound.no
                      CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                      !!Nettshoppen Powersound!!

                      Comment


                      • #12
                        du har ingen garanti viss noe ryker..
                        får bare betal reprasjon i norge
                        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                        Mvh
                        Rune Kvaal

                        Comment


                        • #13
                          Kan ikke si at den "garantien" man har fra enkelte forhandlere/importører i Norge er så mye bedre. Spesielt ikke om de må sende amper til USA for å fikse de DER og vente i mange måneder.. Noe som faktisk er tilfelle enkelte steder..
                          1993 BMW 318is coupe

                          Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                          Comment


                          • #14
                            det eneste som lønner seg hvis en skal bestille noe fra Ebay er at man kan betale via PayPal.. Da har man i alle fall garanti hvis ikke varen dukker opp som forventet osv..

                            Da får man igjen pengene sine og PayPal går sak mot selgeren osv... Hvis jeg kjøper noe fra Ebay , kjøper jeg kun dem som bruker Paypal.. Ingen andre!

                            Ang garanti , ryker det noe så er saken helt grei bare å sende tilbake der man kjøpte det fra.. Det eneste bakdelen je kan komme på er at tar nok lengere tid før man får igjen varen..
                            Men man må huske på skrive på fraktpapier at varen skal til rep. slik at man ungår å få problemer med tollen osv...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bjaa View Post
                              Kan ikke si at den "garantien" man har fra enkelte forhandlere/importører i Norge er så mye bedre. Spesielt ikke om de må sende amper til USA for å fikse de DER og vente i mange måneder.. Noe som faktisk er tilfelle enkelte steder..
                              Håper ingen her i Norge holder på slik. Vi har eget in-house serviceverksted og det skulle tatt seg ut om vi brukte flere måneder på å reparere en amp. I værste fall må vi vente på deler fra produsenten, hvis det er noen spesielle deler som ikke er hyllevare i Norge. Utover det, så går reperasjonene raskt og greit med deler fra den lokale leverandøren
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                              Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                              Comment

                              Working...
                              X