Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gullkorn fra finn.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Har selv sluttet og bruke finn pga dette tullet. Blir atlfor mye sammlet på en plass og det er ikke bra
    Mvh
    Glenn

    Comment


    • For noe tull. Jeg har godtatt det SPID drittet, og nei jeg har ikke få en mail som har gått gjennom spam filteret til gmail.
      Mvh. Damir

      Comment


      • Hmm kjipe greier, gått glipp av noen bra kjøp pga dette. De burde bruke paypal slik som resten av verden. Prøvde payex en gang tok jo 2 uker før pengene var på plass
        Dex-p99r, velocity vr450/2100, boston 6.43, 6.4, 8.4

        Comment


        • Payex driten er det dummeste som fins, du som selger har jo NULL rettigheter.
          Eneste gangen jeg har blitt svindlet på nett, er med den driten der.
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • Originally posted by ugn View Post
            Payex driten er det dummeste som fins, du som selger har jo NULL rettigheter.
            Eneste gangen jeg har blitt svindlet på nett, er med den driten der.
            All mail fra dem havnet i søppelposten. Så jeg svarte ikke på at jeg hadde sendt varen. Det resulterte i at kjøper satt på varen og fikk tilbake pengene sine. Heldigvis løste det seg greit. Men kjøper kunne vært en dust og ikke betalt eller sendt varen tilbake. Det er alt for mye greier å følge med på når man selger med finns betalingsgaranti.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • Eller at kjøper bare sier "varen er defekt. hadebra."
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • hahahaha xD

                Sjekk prisen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...idEnabled=true

                Er jo fylt opp med gull og diamanter både basskasse, monoblokk og batteri! :P

                Comment


                • Originally posted by ThomasEK View Post
                  hahahaha xD

                  Sjekk prisen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...idEnabled=true

                  Er jo fylt opp med gull og diamanter både basskasse, monoblokk og batteri! :P
                  OIOIOI *risterpåhodet*
                  FI SP4
                  LIB
                  Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                  DD4LIFE

                  Comment


                  • http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...71697&kwUnica=

                    heftig pris ? ^^
                    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                    | Gladen 75c6 - DD m4a |
                    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

                    Comment


                    • "Selger mitt førsteklasses stereoanlegg som bare er blitt brukt i russbil. "
                      Allerede i første setningen på annonsen skurrer det i øra mine..
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                      Comment


                      • SUM: Kr.26455 får jeg når jeg legger inn det som står der, eller tilsvarende produkt (- spilleren) på nettsiden til bilradiospesialisten... Og det er ikke akkurat ODR eller F#1 spiller som er avbildet der.. :P
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment


                        • Originally posted by Crazytaxi View Post
                          SUM: Kr.26455 får jeg når jeg legger inn det som står der, eller tilsvarende produkt (- spilleren) på nettsiden til bilradiospesialisten... Og det er ikke akkurat ODR eller F#1 spiller som er avbildet der.. :P
                          kom fram te mye av det samme jeg og ! hhaha, men kom på at dette da er rolig og "godt" innspilt i russebil
                          Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                          | Gladen 75c6 - DD m4a |
                          | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

                          Comment


                          • Jah dette var jo billigt
                            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                            Comment


                            • 65000 ?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?? Wtf?!?!?!?!?!?!?
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

                              Comment


                              • Han har satt ned prisen til 30 000 nå... dette er jo kupp... satt ned 35 000 på en dag jo... :P
                                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                                Comment

                                Working...
                                X