Announcement

Collapse
No announcement yet.

Odyssey 2150, bytte "BOLTER"??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mine bolter sitter som fjell. Brukte torx og stor skrall for og prøve å få de av. Bolten bevegde seg bitte litt så ga bolten etter og torx hullet ble rundet av. Brukte MYE krefter for å få rikket på dette. Veldig merkelig at kun mitt batteri skal være så vanskelig. For her sitter alt bum fast


    mvh kim

    Comment


    • #17
      Originally posted by Øivind Sandvik View Post
      fjernet på alle mine 14stk PC1200 jeg har brukt oppigjennom uten å varme eller noe. ikke noe problemer.
      På odyssey pc1200 har vel andre poler. er ikke de gull belagte pol greien som er lette og skru av jeg mener. Men bolten som går imellom der igjen


      mvh kim

      Comment


      • #18
        Originally posted by kimafro View Post
        På odyssey pc1200 har vel andre poler. er ikke de gull belagte pol greien som er lette og skru av jeg mener. Men bolten som går imellom der igjen


        mvh kim
        jepp. men du må være forsiktig med å ta i for mye. har opplevd at om man er litt hardhendt på polene kan det bli dårlig kontakt nedi der polene er festa til innmaten i batteriet.

        det høres mere ut som at de er montert feil til deg.
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic
        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
        www.sandviksbassogbongel.com

        Comment


        • #19
          Originally posted by kimafro View Post
          Mine bolter sitter som fjell. Brukte torx og stor skrall for og prøve å få de av. Bolten bevegde seg bitte litt så ga bolten etter og torx hullet ble rundet av. Brukte MYE krefter for å få rikket på dette. Veldig merkelig at kun mitt batteri skal være så vanskelig. For her sitter alt bum fast


          mvh kim
          Skrur du riktig vei?

          You know, Im all about that bass...

          Comment


          • #20
            Selvfølgelig. Er jo ikke helt idiot


            Mvh kim

            Comment

            Working...
            X