Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grillkull å øl denne helga
    2 loud

    Comment


    • Lib 5000.1 D !! Gledes meget
      Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
      | Gladen 75c6 - DD m4a |
      | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

      Comment


      • Originally posted by Autounion View Post
        Har bestilt meg nye felger og dekk til A6'en i dag

        Vossen CV3 Matte Graphite 9x20 ET38 med Continental Sport Contact 5 91Y XL 245/30R20
        Fine felger dette her ja, har de samme selv også
        Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

        Comment


        • Dei var stilige
          2 loud

          Comment


          • Gikk til det skrittet å handlet en Pioneer DEH 80PRS

            Comment


            • Originally posted by Nils View Post
              Gikk til det skrittet å handlet en Pioneer DEH 80PRS
              Gled deg !! Meget god spiller
              Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
              | Gladen 75c6 - DD m4a |
              | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

              Comment


              • Comment


                • fnis **
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • bare brukt 450 000 i dag, regning på bygginga av leiligheta mi
                    VW Golf 4
                    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                    Simen Sormbråten

                    Comment


                    • Originally posted by Rexonix View Post
                      Gled deg !! Meget god spiller
                      Tja... Mitt andre møte med Pioneer var ikke så bra det heller. Hadde vært fint om CD spilleren hadde virket! Fordømte møkk! Så da blir det reklamasjon da.

                      Comment


                      • Originally posted by Nils View Post
                        Tja... Mitt andre møte med Pioneer var ikke så bra det heller. Hadde vært fint om CD spilleren hadde virket! Fordømte møkk! Så da blir det reklamasjon da.
                        skjønner ikke hva folk klager over... Pioneer har veldig bra spillere! aldri hadd noe kødd med noen av de jeg har brukt i bilene mine! eller de jeg har montert i andre sine biler
                        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                        Mvh
                        Rune Kvaal

                        Comment


                        • Har hatt 4 pioneer siste året og montert like mange, lite å klage på herifra også .
                          Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                          | Gladen 75c6 - DD m4a |
                          | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

                          Comment


                          • Brukt penger på dempematter som skal brukes til taket på bilen

                            Comment


                            • Originally posted by HLS View Post
                              skjønner ikke hva folk klager over... Pioneer har veldig bra spillere! aldri hadd noe kødd med noen av de jeg har brukt i bilene mine! eller de jeg har montert i andre sine biler
                              Ikke veit jeg, men begge spillerene jeg har hatt, har vært nye ut av eske, og begge hadde defekter umiddelbart, og det er ikke snakk om feilmontering av noe slag, det har vært ca 6 år mellom den første Pioneer spilleren og denne, mulig det bare er meg som får tak i mandags produktet.

                              Comment


                              • Kaaan det være noe med vedkommende bak spakene?
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                                Comment

                                Working...
                                X