Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med anlegget ditt i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Enda flere som har fått bilen sin ødelagt i sommer?
    Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

    Comment


    • Jeg har vært så uheldig at ene forsterkeren min tok fyr, mens jeg var på jobb, hadde heldigvis sloknet, elles hadde hele bilen vært utbrent
      VW Golf 4
      Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
      Simen Sormbråten

      Comment


      • Originally posted by simso View Post
        Jeg har vært så uheldig at ene forsterkeren min tok fyr, mens jeg var på jobb, hadde heldigvis sloknet, elles hadde hele bilen vært utbrent


        Skumle greier. Noen anelse om hva som kan ha forårsaket dette?

        Comment


        • Nei har ikke det, så denne skal nok sendes inn, for å bli undersøkt
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

          Comment


          • var det mosconi forsterkeren?
            volvo s60
            vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
            Member of VW Audi Club Norwegen

            Comment


            • Originally posted by simso View Post
              Jeg har vært så uheldig at ene forsterkeren min tok fyr, mens jeg var på jobb, hadde heldigvis sloknet, elles hadde hele bilen vært utbrent
              Det var ordentlig kjedelig å høre! Skal bli spennende å høre om de finner ut hvorfor det skjedde.

              I går så prøveplasserte jeg noen forsterkere i kjøleribben å merket opp en haug med hull som skal borres til feste av transistorer

              Comment


              • Fått gjort litt i dag å gitt skiftet ut 10 kondiser på ett par antikviteter, borret og gjenget opp 51 M3 hull og satt inn spiller sammen med signal kabler må kanskje lage prosjekt tråd å da vel.

                Comment


                • Kjøpt nye kabler.. Noe som vil hjelpe å trekke?

                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment


                  • Din bil? Likte felgene kabeltrekk er alltid artig :P

                    Comment


                    • Hahaha. Var vel litt tynne de kablene der mr. Ottesen


                      Mvh kim

                      Comment


                      • Min tanke også, godt det var en del :P

                        Comment


                        • ikke kjøpt noe til bilen i dag men heller til jeg har gått ut av bilen!
                          Attached Files
                          Ford Focus
                          B2 Audio CC15
                          B2 Audio Mono v4

                          Comment


                          • Har dempet litt mere i dag, gulvet fikk gjennomgå, da er bakluke, bakdører og tak ferdig, da gjenstår øvre del av torpedovegg, fremdører og bagasjerom igjen. Fikk også trekt strøm kabel, "placeboeffekt" høyttaler kabler og tre par signalkabler samt remote kabel

                            Comment




                            • Har byttet farge på en Mosconi Zero 1.. to igjen da så er ampene til nyeste utgave av oppsettet i bilen klare.
                              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                              Comment


                              • Originally posted by Haakon O View Post


                                Har byttet farge på en Mosconi Zero 1.. to igjen da så er ampene til nyeste utgave av oppsettet i bilen klare.
                                Det ble utrolig sweet !!!
                                Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                                | Gladen 75c6 - DD m4a |
                                | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

                                Comment

                                Working...
                                X