Announcement

Collapse
No announcement yet.

spm ang jl 450/4 forsterker.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spm ang jl 450/4 forsterker.

    lurer på. skal dele et seas reference sett aktivt med en jl450/4 forsterker. og utgang 3og4 gir 75w ved 1,5-4ohm og diskantene er på 6ohm. har dette veldig mye å si?

  • #2
    Dette går helt fint, ingenting å bekymre seg over
    Honda Civic
    Audison Thesis

    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

    Comment


    • #3
      Det skjer aldri når man spiller musikk at diskantene spiller sinustoner med så mye som 75 watt.. Den ampen klarer å levere spisseffekter som er mye høyere enn 75 watt uten forvregning, og til generel musikkspilling går det ikke så mye effekt på diskantene. Mine diskanter er stilt på lavest gain på forsterkeren og er nesten dempet 12db på spilleren, fordi de har høy følssomhet, så 75 watt går fint
      Prosjekt SQ Audi A3

      Comment


      • #4
        Hvordan blir det med 300/4 da, den gir også 4x 75 watt i 1,5-4 ohm..
        men også 2x 150 watt i 3 ohm-8 ohm..

        Leverer ikke denne nesten like bra da?
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

        Comment


        • #5
          300/4 =4x75
          450/4 =2x75 +2x150

          den siste vil ha litt mer headroom til midbassene...
          Prosjekt SQ Audi A3

          Comment


          • #6
            var det som var planen ja. ha litt mer guffe i midbassen. og at den er like stor som den 1000/1 mono blokken eg skal ha på andre siden i bagasje rommet. men kommer kansje en 300/4 til som skal brokobles og brukes på mid bassene og så skal 450/4 brukes på mellomtone (seas lotus 4,5") og diskant. det blir ikke før etter sommeren en gang. må ha 4veis deling da. og det har eg ikke råd til no.

            Comment

            Working...
            X