Announcement

Collapse
No announcement yet.

Honda civic kabel legging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda civic kabel legging

    Jeg har tredd kabelen fra batteriet og inn i kupeen. Nå skal kabelen videre og jeg må sikkert av med "dekselet" nede ved døra. Hvordan løsner jeg dette dekselet slik at jeg kan legge kabelen i "kabelgata" som går ved kanalen.

    Takker for alle før påske svar
    Eirik Gundersen

  • #2
    er det 96-00 sedan må du ut med setene, og løsne dekselet i b-stolpen ved å løfte det oppover

    Comment


    • #3
      93 modell hb
      Eirik Gundersen

      Comment


      • #4
        bare å vippe opp den lista som ligger på kanalen så pår du kabelen under teppet

        Comment


        • #5
          Du kan også få plass til strømkabeln i den "kabelgata" av plast som ligger der..

          Jeg fikk plass til 50mm2 der
          Honda Civic
          Audison Thesis

          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

          Comment


          • #6
            Jeg la den under plastikken jeg også. Men det måtte en go del masasje til for å få den under. 35mm. "Gleder" meg til å legge 2 stk signal i morgen Hehe. Noen som vet hvordan jeg får ut en Pioneer DEH-1300R uten de pinnene som følger med?
            Last edited by Session; 30-03-2007, 10:48.
            Eirik Gundersen

            Comment


            • #7
              Fannt ut av det
              Eirik Gundersen

              Comment


              • #8
                har "prøvd å koble anlegg i en lik bil som din, en gang.

                synes den var meget knotete å jobbe med, masse deksler som ligger over hverandre, så for å ha av ett deksel må gjerne to-tre andre av..

                og for ikke å snakke om dørene.

                stemmer dette eller har jeg bare hatt flaks med andre biler jeg har fikla med?
                96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
                Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
                tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

                Comment


                • #9
                  synes disse bilene er veldig greie å holde på med jeg, men slik er det alltid om du kjenner en type godt,

                  Comment


                  • #10
                    Jeg har akkurat kjøpt bilen og er egentlig en wag mann Må si at ja, jeg synes den var veldig knotete og jobbe me i forhold til WV som jeg har jobbet med. Når det er sagt så stemmer det nok at når en har gjort det en gang å to (som det gjerne blir) så blir det hele en litt greiere opplevelse
                    Eirik Gundersen

                    Comment

                    Working...
                    X