Announcement

Collapse
No announcement yet.

Når nettene blir lange og kulda setter inn....??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Når nettene blir lange og kulda setter inn....??

    Hva gjør dere om vintern folkens??

    Noen er vel så heldig og ha tilgang til oppvarmede lokaler så de kan holde på uansett, men hva med resten?
    Hva bruker dere tiden på frem til vår og varme igjen kommer og det går ann og stå ute og skru??

  • #2
    super undertøy og en varme vifte gjør somregel susen, pkuss en god slump med varm kaffe Ang kasse bygging så bruk utelim som er beregnet for frost
    Jeg står somregel om vinteren og skrur av en eller annen grunn. -20 no problem. MEN er jo koseligere med sommer da, Men da svetter man som regel ihel Bedre med varme en kulde da. En må bare gjøre det beste ut av situasjonen


    mvh kim

    Comment


    • #3
      Da skrur jeg opp godlyden og flater pedalen! Bakhjulstrekk og LSD!
      Bilstereomessig prøver jeg å unngå alt av det som heter bygging

      Comment


      • #4
        Jeg fant for noen år siden ved en tilfeldighet et verksted på koh samui, thailand . Han var nasjonal bilstereomester. Han viste meg et par vegger og andre sjuke bygg med myye bling. Jeg misunner ham litt mtp på klimaet.
        Jeg reduserer aktiviteten når det er skikkelig kaldt. Ned til -10 kan gå, men det er litt trasig i minusgrader, litt problematisk for fingrene. Har ingen oppvarming, garasjen egner seg ikke for å putte inn ovner.

        Jeg tror vel nøkkelen er, som ved andre hobbyer at det må være lystbetont, hvis prosjektet ditt er så stort at du mister lysten på å fullføre er det leit. Noen trives med å skru på båten sin i hagen i flere år før den kan på sjøen, jeg personlig må se litt mer resultater på kortere sikt for å ha lyst.
        never enough!

        Comment


        • #5
          Bilen min pakkes bort for vinteren. Regnværs dager på sommern går til nød !
          Driver med andre ting. Blir typisk jævla mye arbe, men prøver så langt det går og kjøre så mye
          snowboard jeg bare kan ! Blir mindre og mindre med åra, så formen er rusten... Men håper på mange (les 3-5)
          hytteturer ila vintern..
          En annen aktivitet det går sport i i løpet av vinter halvåret er delebestillinger
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #6
            Som trådstarter bør jeg vel også dele noen tanker/planer om hva planene er for vintersesongen.

            Jeg starta i høst med mitt lille byggeprosjekt i bilen og planene er vel og fortsette i løpet av vintern.
            Alt frem til har blitt utført hjemme på gårdsplassen eller i carporten.

            Fortsettelsen blir nok fordelt på innendørs trekking av kasse samt lyddemping der det måtte passe seg hjemme eller i oppvarmet lokale.

            Ut over bilstereo har jeg en del klubb arbeid som må utføres så blir vell ikke brukt all fritid på bilstereo.

            Ut over det blir det vel og fortsette med planlegging og lese seg opp på forskjellige løsninger for prosjektet.

            Comment


            • #7
              planene mine er å støpe frondørene i løpet av vinteren (gjør det i kjelleren) ønsker at alt er klart til våren og går over til aktiv deling. anskaffet et ekstra par med dørpaneler slik at jeg kan ha lyd i bilen mens jeg holder på med dette.
              The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

              Comment


              • #8
                hjelperen min har skaffet seg snøskuter, så blir vel ikke gjort noe mer før snøen har smeltet
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                Comment

                Working...
                X