Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD Audio DXB 1.1 - Earbuds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DD Audio DXB 1.1 - Earbuds

    DD Audio DXB 1.1 - Earbuds

    http://www.dynabel.no/Shop/Product/D...Earbuds/DD8105

    noen som vet om disse her er noe gode ?

  • #2
    Disse er knall bra. Super lyd. Iallefall for pengene. Og tåler litt juling også. Mine holdt vel i 6mnd med trening 3-4 ganger i uka og ved jobb og hjemme snekring. Bestilte noe fra skar audio i samme pris klasse. Holdt i 2 mnd og lyd kvaliteten var ikke i nærheten en gang. Løp og kjøp. Disse demper godt støy. har bestilt meg et sett selv igjen

    Mvh kim

    Comment


    • #3
      Originally posted by kimafro View Post
      Disse er knall bra. Super lyd. Iallefall for pengene. Og tåler litt juling også. Mine holdt vel i 6mnd med trening 3-4 ganger i uka og ved jobb og hjemme snekring. Bestilte noe fra skar audio i samme pris klasse. Holdt i 2 mnd og lyd kvaliteten var ikke i nærheten en gang. Løp og kjøp. Disse demper godt støy. har bestilt meg et sett selv igjen

      Mvh kim
      hvordan er leveringstiden fra dynabel?

      Comment


      • #4
        Vet ikke. Har kjøpt mine hos judys bilstereo super service

        mvh kim

        Comment


        • #5
          må si det var meget gode ørpropper med god lyd og god bass

          Comment


          • #6
            Pupillene danser litt med desse ja Knallgod bass i dem, og ikke minst dyp bass til og være så små drivere
            It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
            Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

            Comment

            Working...
            X