Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til å finne den perfekte SQ sub.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Flott. Takker så meget

    Comment


    • #17
      Mye mas, men.. Ingenting går etter planen her
      Hvordan vil en 815 DD spille SQ? Da dette er vell egentlig kun espl?
      Eventuelt 9518?

      Comment


      • #18
        Siden vi kaster ut forslag her, hva med: http://www.avshop.no/beyma-21pw1400f...0179/p10515525 ?

        For du likte vel store kasser?
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Da er denne tråden ikke riktig like relevant lengre...
          Endte opp med en ekstremt billig brukt GZNW 12spl... måtte bare trå til da jeg solgte det som sto i bilen i dag!
          Regner med vi fortsatt er på lukket kasse?
          Ser på kasseforslag til sub at de anbefaler å ha 40-60% polyester ull i kassen? Er dette kun for å "lure" elementet til å tro kassen er større enn hva den er (som jeg har forstått dette fungerer, mulig diskusjonene tar av her nå) ?

          Comment


          • #20
            Jbl gti 1500

            Comment


            • #21
              Originally posted by Sky View Post
              Da er denne tråden ikke riktig like relevant lengre...
              Endte opp med en ekstremt billig brukt GZNW 12spl..

              Ser på kasseforslag til sub at de anbefaler å ha 40-60% polyester ull i kassen? Er dette kun for å "lure" elementet til å tro kassen er større (...)
              Min begrensede erfaring med GZ elementer er at de låter veldig langt fra SQ i mine ører. Dette er som å pusse tenna med kantklipper!

              Til det siste spørsmålet ditt, ja det er nok grunnen til bruk av dempemasse i kassa, kjenner ikke til noen annen grunn i subwoofer kabinettet.
              never enough!

              Comment

              Working...
              X