Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer AVH-X3500DAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer AVH-X3500DAB

    Har nå solgt Alpine spilleren og kjøpt Pioneer dobbel Din. Noen som har vært borti denne spilleren før?
    Maaange år siden jeg har hatt Pioneer så spent på lyden i forhold til Alpine som jeg har hatt siste årene


  • #2
    Jeg skal ha meg AVH-8400BT, som forsåvidt er ganske lik din. Venter litt spent på tilbakemelding på om du er fornøyd
    Har hørt at pioneer spillere piper for hver tastetrykk, er det en "funksjon" som man kan slå av på desse?
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

    Comment


    • #3
      Jeg har nettopp fåt 3500. Det virker for meg som en veldig simpel spiller på mange måter. Tror dette må være noe Pioneer har kjøpt fra en produsent i Kina... Har ikke prøvd den mye enda, men den trenger i alle fall en softwareoppdatering... Viser ikke noe info om sanger i displayet når det spilles fra CD/DVD, uansett om det er MP3 eller "full" CD.
      Spilling fra USB er også kaos. Vet aldri hvilken sang/mapp som dukker opp som neste spor...

      Comment


      • #4
        Jeg opplever ingen av disse problemene. Min viser sangtittel osv når jeg spiller Mp3 fra CD/DVD og minnepenn. Navigering i mapper og sanger går helt smertefritt. Samt at den støtter visning av sangtittel osv, samt pause/play, skip osv, vi BT audio.

        Spilleren fungerer veldig fint, syns jeg. Og jeg hadde AVH-8400BT før denne.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
          Jeg opplever ingen av disse problemene. Min viser sangtittel osv når jeg spiller Mp3 fra CD/DVD og minnepenn. Navigering i mapper og sanger går helt smertefritt. Samt at den støtter visning av sangtittel osv, samt pause/play, skip osv, vi BT audio.

          Spilleren fungerer veldig fint, syns jeg. Og jeg hadde AVH-8400BT før denne.
          Min viser ikke noe info fra plate. Dessuten ser det ut til at den spiller av sanger i den rekkefølgen filene ble lagt til på på minnepennen.

          Comment


          • #6
            Har hatt denne spilleren noen uker og er strålende fornøyd.

            Comment


            • #7
              Åssen er bildekvaliteten på film/musikkvideoer og sånt på denne spilleren? Kunne tenke meg en slik spiller sjøl om den er ok. Har en gammel Alpine IVA-502, men den er ikke så bra skjerm på desverre. Er denne fra pioneer bedre tror dere?
              Mvh
              Glenn

              Comment


              • #8
                Har en AVH-X3500DAB, som jeg har hatt i egen bil i 1mnd. DAB-antenne er ny og uåpnet. Spilleren er helt strøken. Send meg PM om det er noen som er interessert.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment

                Working...
                X