Announcement

Collapse
No announcement yet.

B² nå tilgjengelig hos Elutstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B² nå tilgjengelig hos Elutstyr

    Jeg har gleden av å kunne si at vi har inngått et samarbeid med Elutstyr om salg av B² audio.
    De har fra dags dato tatt over agenturet og alt salg vil derfor foregå hos dem.

    I bunn og grunn vil det bety at produktene blir lettere tilgjengelig og med det servicenivået som Elutstyr er kjent for å levere, så er jeg sikker på at det vil være en bra løsning for sluttbruker også.

    Jeg vil fortsatt være aktiv på forumet og på våre support mailer etc. men som sagt alt salg og prising av produktetene er overlatt til Elutstyr.

    Dere kan allerede nå ta en titt på produktene hos Elutstyr.

    http://www.elutstyr.no/index.php?manufacturers_id=211


    Mvh

    Jay
    Last edited by B2 Audio; 20-02-2012, 13:13.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

  • #2
    Lurer bare på om Mono, Quattro og B2 dempematerialet utgår nå? eller er ikke alt kommet inn på elutstyr?

    Edit: føler det er litt synd også!

    Mvh

    Erik
    Last edited by Boyka; 20-02-2012, 16:41.
    Opel Corsa B Coupe

    Pioneer P88rs II || JL Audio 450/4v2 || Polk Audio MM5251 || B2 Audio HD12 | Mono | Autoleads | LIB -

    Comment


    • #3
      Innen kort tid, så vil det komme nyheter om hva som skjer på de produktene du nevner.
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

      Comment


      • #4
        hihi, synes du har valgt helt riktig butikk
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          Og der var mr. markeringsbehov fremme igjen..
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

          Comment


          • #6
            jøss... må ha skjedd en feil her :P skal stå El utstyr.no
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic
            www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
            www.sandviksbassogbongel.com

            Comment


            • #7
              grining og sensur pga .com forumet?

              Comment


              • #8
                Det er vel ikke grining og sensur, dette firmaet som har overtatt agenturet og alt salg (som det står i første post), har blitt bedt om ikke å noengang mer reklamere på dette forumet og akseptert dette:

                Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post

                Og Jan Ove, siden du mener forumet ditt er så mye bedre, så foreslår jeg at du IKKE poster mer i dette dårlige forumet. Det gjelder selvfølgelig dine ansatte også....
                Originally posted by ********1 View Post
                Hehe, det har jeg ikke planlagt heller.

                Spyr ut reklame? Hvis det har irritert deg så mye, så skulle du kanskje ha sagt noe om det før?

                Lykke til videre til dere alle :-)
                Så den saken er jo grei.

                Originally posted by B2 Audio View Post
                Jeg har gleden av å kunne si at vi har inngått et samarbeid med ******** om salg av B² audio.
                De har fra dags dato tatt over agenturet og alt salg vil derfor foregå hos dem.

                At B2 har overlatt agentur og alt salg til disse, vil jo da samtidig innebære at all reklame for B2 her inne utgår, men regner med at det er et valg som er overveid før beslutning er tatt??
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • #9
                  Ler av hele greia jeg er jo synd at slike kjærringkonflikter skal gå ut over forumbrukerene...

                  Comment


                  • #10
                    Det er jo bare å registere seg på dette andre superforumet som har vokst seg til 65 aktive brukere over de siste årene Er det fremdeles slik at man får 200kr i gavekort for å registere seg der mon tro? Har mine til gode ennå, godt jeg kom over denne tråden slik at jeg ble minnet på det
                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                    Comment


                    • #11
                      Har aldri fått gavekort jeg, har vert medlem der lenge så tviler på at det blir no gavekort på deg

                      Comment


                      • #12
                        har ikke jeg heller men hvis dette forumet skal bli mere latterli enn det begynner å bli nå så slutter jeg å bruke det... jeg er ferdig med barnehage no offence til noen men sånn er det
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic
                        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                        www.sandviksbassogbongel.com

                        Comment


                        • #13
                          Er du ferdig med barnehage driver du med feil hobby Hele miljøet er jo en stoooor barnehage føler jeg...
                          Synd at et så lite miljø skal ødelegges av syting og klaging over ting som ikke betyr en dritt egentlig
                          Jonas Tautra
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Dette forumet drifter jeg av min egen lomme, helt gratis for dere. Så jeg er redd sytingen deres ikke går inn på meg

                            Den omtalte butikken trodde de skulle revelusjonere hele verden med sitt nye forum og hadde så liten fantasi at de ikke klarte å finne på et eget navn. Attpåtil kopierte de hele strukturen på vårt forum. Og ja, se for en suksess det har vært for dem.

                            Kan også legge til at de driver utstrakt bruk av copy/paste på en rekke produktbeskrivelser som vi og flere andre nettbutikker har laget. Altså et klart brudd på copyright og åndsverkloven.

                            Syns dere fortsatt de skal få gratis reklame på vårt forum?
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • #15
                              altså gratis reklame får de jo gjennom tråden min uansett da.. jeg har ingen formeninger om hvor vidt Jan har "stjelt" fra dette forumet for å lage sitt eget men jeg mener det blir litt dumt å sensurere navnet på butikken det er som Jonas sier så lite miljø at vi ikke må holde på å ødelegge for hverandre.. heller hjelpe?? jeg har anbefalt utstyr fra andre nettbutikker selv om jeg er blitt sponsa fra ******** da kansje folk er ute etter andre ting enn de har å tilby. blant annet den 8" GZ subben du har med kasse for under 1000 lappen.

                              desverre frister det jo ikke å gjøre det da når det skal være sånn.. men som du selv sier dette bestemmer du Pål
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

                              Comment

                              Working...
                              X