Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer F900BT + iPhone 3GS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer F900BT + iPhone 3GS

    Heisann!

    Har en Pioneer F900BT 2DIN spiller i bilen min, og er dritfornøyd. Makan til spiller har jeg ikke sett på lenge, og den gir virkelig valuta for penga mener jeg. Digger måten man kan navigere seg rundt i iPhonen med den, og søke etter sanger osv osv. Virkelig kjekt.

    Men så her om dagen oppdaterte jeg til iOS4 versjonen til iPhone, og plutselig ble alle artistene i lista på Pioneer spilleren til "Ukjent". Dermed kan jeg ikke søke etter noe lengre, og det er håpløst å finne frem til f.eks en artist på G, da alt er byttet til "Ukjent".

    Noen som veit om noe jeg kan gjøre, eller har opplevd lignende selv? Kommer det en patch til Pioneer softwaren eller lignende kanskje?
    Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

    Brenden Consulting:
    - Lager websider

  • #2
    Du må ikke cleare cachen på spilleren eller lignende?

    Kan være den husker en del av tracksa og må cleares før den funker skikkelig igjen.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Ser ikke noe mulighet for å cleare cachen på spilleren nei... Dette problemet oppstod rett etter oppgradering til den nyeste firmwaren på iPhonen, så må vel være noe Apple har endret.

      Ingen som har noen andre forslag? Tror ikke Pioneer legger ut update med det første som fikser dette...
      Toyota Celica T20 (Earthquake, Fusion, Connection, Pioneer)

      Brenden Consulting:
      - Lager websider

      Comment


      • #4
        Hva med og kontakte apple og høre hva de har endret som kan ha fororsaket dette ?
        Per Kristian Parken
        BMW e39 528IAT

        Comment

        Working...
        X