Announcement

Collapse
No announcement yet.

Installere Pioneer DEH-6400BT i 2002 Rav4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Installere Pioneer DEH-6400BT i 2002 Rav4

    Jeg kjøpte meg ny stereo Pioneer DEH-6400BT. Så sjekket jeg hvordan koblingene i bilen så ut...

    Se vedlagte bilder.

    Jeg har prøvd å se etter adaptere men klarer ikke helt få oversikt. Jeg har display på orginalradioen som viser bensinforbruk osv men har lite interesse av det.
    I tillegg er det montert "orginalt" forsterker og subwoofer under forsetene.

    Hjelper disse bildene eller er det andre ting jeg bør se etter?

    mvh Erik
    Attached Files

  • #2
    Spilleren på bildet kan umulig være DEH-6400bt.. Da den har 3 sett rca-utganger

    Og hva er det som vises på det andre bildet ? Har alltid fått fatt i iso-overgang fra original f.eks Toyota til "standar" på Biltema selv, så ville startet med å sjekke der
    Last edited by Rexonix; 17-10-2013, 13:08.
    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
    | Gladen 75c6 - DD m4a |
    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

    Comment


    • #3
      Du har nok rett i at det er feil på bildet. Men det er faktisk tatt fra pioneer sine egene sider. pioneerelectronics.com/StaticFiles/PUSA/Images/Product%20Images/Car/DEH-6400BT_rear.jpg

      Det som vises på andre bilde er hvordan koblingene er bak på orginal stereoen. Føler det er mer her en det som er standard i adaptere...

      Comment


      • #4
        Vi har adaptere på lager

        http://www.bilstereosenteret.no/products/sos-30526
        http://www.bilstereosenteret.no/products/958202
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
          Takk for svar. Klarer du å se fra bilde mitt at dette vil passe? Ser for meg ut som jeg vil ha enndel kabler som ikke vil være koblet til noen plass.

          mvh Erik

          Comment


          • #6
            Jeg vet det passer. Har montert i mange RAV4. Men ramma er laget for 2-DIN. Vi får ikke tak i 1-DIN ramme til RAV4. Så du må sette inn en ISO lomme under spilleren.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Ja, det er mange kabler som ikke brukes fra ledningsnettet. Dette er ofte multifunksjonsdisplay, rattkontroll osv.
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment

              Working...
              X