Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny 1-DIN spiller søkes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny 1-DIN spiller søkes!

    som topic sier vurderer jeg og bytte ut min audiovox spiller med noe mer kvalitet. vurderer disse:
    - Pioneer DEH-P88RS II
    - PIONEER DEH-5200SD
    - ALPINE CDE-113BT
    - Kenwood KDC-BT60U

    har krav om at den kan stille mye på lydbildet, noe mener p88rs egner seg best på. Har ikke noe spes behov for å kunne koble til tlf via bluetooth eller sånne ting. USB er greit å ha med seg. men hva anbefaler dere iforhold til lydkvalitet?
    Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

  • #2
    Hvis BT ikke er noe tema, så ser du på KDC-6047U, istede for BT60U. Samme spiller, men uten BT.

    Send meg en PM om du vil ha tilbud på en slik. Har de på lager.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Originally posted by InstallBay View Post
      Hvis BT ikke er noe tema, så ser du på KDC-6047U, istede for BT60U. Samme spiller, men uten BT.

      Send meg en PM om du vil ha tilbud på en slik. Har de på lager.
      men hvordan blir den 6047u i forhold til P88RS spilleren?
      Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

      Comment


      • #4
        88'en har bedre delefilter og EQ.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by daywalk3r View Post
          som topic sier vurderer jeg og bytte ut min audiovox spiller med noe mer kvalitet. vurderer disse:
          - Pioneer DEH-P88RS II
          - PIONEER DEH-5200SD
          - ALPINE CDE-113BT
          - Kenwood KDC-BT60U

          har krav om at den kan stille mye på lydbildet, noe mener p88rs egner seg best på. Har ikke noe spes behov for å kunne koble til tlf via bluetooth eller sånne ting. USB er greit å ha med seg. men hva anbefaler dere iforhold til lydkvalitet?
          88 rs er nå på tilbud til 2998.- .Helt klart den beste spilleren når det kommer til lyd, av de 3.
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

          Comment


          • #6
            du får p88RSII til 2495kr, står i gode pris tråden.

            Av dem der så er vel P88RSII den med best lyd kvalitet. Men den har også den verste USB grensesnitten. Og så må du kjøpe en ekstern enhet for å ha USB på den.

            Alpine spilleren har kun 2 RCA utganger så jeg hadde styrt unna den.

            Kenwood og Pioneer 5200 spillerne er ganske like. Hva som gir best lydkvalitet av dem to aner jeg ikke. Spesifikasjonene er nesten identiske, Kenwooden har mulighet for variabelt lys i displayet og i knappene, noe som er ganske kjekt syns jeg. Ellers så har begge 3 RCA utganger som er på 4V som er ikke verst, personlig så hadde jeg gått for Kenwooden hvis jeg skulle kjøpt en av dem pga av designet.
            Mvh. Damir

            Comment

            Working...
            X