Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norge eller ebay?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norge eller ebay?

    Fant DENNE og DENNE på finn til en ganske rimelig pris.
    Noen som har erfaringer med noen av disse?
    Eller vil jeg finne bedre spillere på ebay? vil helst ikke bruke mer enn 2000,- +/-

    Har aldri hatt en slik før, så jeg har ingen ferdigheter med hva som er bra eller dårlig.

    Håper på svar
    Fredrik
    Last edited by FR33DY; 17-09-2010, 12:16.

    - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

  • #2
    Om du absolutt skal se film i bilen, og driter i kvalitet. Så kjør på
    Men personlig hadde jeg tatt en 1-din spiller av et kvalitets merke. For og få god og pen lyd.
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #3
      Originally posted by GENEXXA View Post
      Om du absolutt skal se film i bilen, og driter i kvalitet. Så kjør på
      Men personlig hadde jeg tatt en 1-din spiller av et kvalitets merke. For og få god og pen lyd.
      1-din er vanlig spiller og 2-din er multimedia?
      har jeg forstått det rett?

      ja kan være en god ide det og

      - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

      Comment


      • #4
        Originally posted by FR33DY View Post
        Fant DENNE og DENNE på finn til en ganske rimelig pris.
        Noen som har erfaringer med noen av disse?
        Eller vil jeg finne bedre spillere på ebay? vil helst ikke bruke mer enn 2000,- +/-

        Har aldri hatt en slik før, så jeg har ingen ferdigheter med hva som er bra eller dårlig.

        Håper på svar
        Fredrik
        Bare et lite tips, i den første linken så heter selger "SOOCAR CARGO".
        Finner ikke noe firmanavn på brreg.no som ligner og jeg kan vel bombesikkert si at han importerer de fra et annet land. Så hvis han selger de som privatperson, så kan ikke han gi deg noen garanti eller reklamasjonsrett.

        Just a tip.
        Originally posted by FR33DY View Post
        1-din er vanlig spiller og 2-din er multimedia?
        har jeg forstått det rett?

        ja kan være en god ide det og
        1-din og 2-din har ikke noe med hva slags spiller det er, det er størrelsen på spilleren.
        1-din er vanlig cd-spillerstørrelse og 2din er dobbelt så stor.
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          For rundt 3 lapper bør du klare å få deg en 2-DIN multimediaspiller fra Pioneer e.l. fra eBay.

          Hadde helt klart brukt de ekstra pengene enn å kaste 2000,- i dass på noe noname-Kina-ræl...

          Comment


          • #6
            Legg til at en 1-din spiller også i mange tilfeller har skjerm som kjøres ut fra spilleren, slik at man kan se film på den da
            Dvs. at man MÅ ikke ha en 2-din spiller for å kunne se på dvd-filmer f.eks
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment

            Working...
            X