Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til Sony XES system.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til Sony XES system.

    Jeg har et sony xes system og sony CVM H65 skjermer. Jeg vil gjerne ha bilde på xes overført til skjermen også. Noen som kan tipse meg på hvilke komponenter jeg må ha da? Jeg fant en annonse på Ebay, men han ville ikke sende til Norge. Legger ved bildene som var i annonsen så kanskje noen kan hjelpe meg. Kanskje noen som har vært borti dette før?

    I bilen min:


    Bildene i annonsen:







    Dete er jo eldre komponenter, men regner med det finnes noe jeg kan bruke, det må være med unilink slik XES systemet har.

  • #2
    Jeg tror soundboy her på forumet har en del erfaring med Sony XES.
    Bmw e34 520:
    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

    Comment


    • #3
      Har snakket med han. Men her trenger en ikke ha erfaring med selve systemet. Jeg trenger hjelp til å skaffe de komponentene som gjør at jeg kan kjøre signalet fra displayet på spilleren over på 6,5" skjermen. Dette er det sikkert mange her inne som har peiling på. Håper ihvertfall det :-) Men kan virke som det faktisk ikke er det.

      Comment


      • #4
        Prøv å komme i kontakt med PM i Stockholm. De byggde en Omega stv for Sony med komplett XES og skjermer.
        Mathias.... Soundman is alive
        Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
        Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

        Comment


        • #5
          Fått funnet ut noe mere ang dette?

          Fått tak i noen av disse Sony video boksene?


          xt-u400v
          xt-40v
          xt-50v

          Comment

          Working...
          X