Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ketil Skjei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ketil Skjei

    Ketil lånte fire DD B2 diskanter på gatebil 2013 og skulle levere disse tilbake. Har nå mast på han i 18mnd for å få de tilbake, uten resultat.
    Han sier de er sendt, at Planethifi skal fikse opp i det og at han skal sjekke hver gang. Jeg er nå passe lei av dette og ser ingen annen utvei enn å advare folk mot denne useriøse dritten!
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

  • #2
    Originally posted by Hifonic View Post
    Ketil lånte fire DD B2 diskanter på gatebil 2013 og skulle levere disse tilbake. Har nå mast på han i 18mnd for å få de tilbake, uten resultat.
    Han sier de er sendt, at Planethifi skal fikse opp i det og at han skal sjekke hver gang. Jeg er nå passe lei av dette og ser ingen annen utvei enn å advare folk mot denne useriøse dritten!
    er jo de på topp som er værst?

    synd at sånt skal sje! håper du får de fort som F***! det er uakseptabelt!
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Halvt år senere har det ikke skjedd noe mer.. Siden forrige gang jeg skrev her har han lovet å sende diskantene til meg, og når jeg purret og sa de ikke var kommet fikk jeg følgende svar: "Det vet jeg. Den er ikke sendt så..😕"
      I tillegg er to av diskantene "forsvunnet"..
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #4
        Uakseptabelt å dårlig gjort Skjønner ikke.. Hvor er sammvittigheten hen? Hadde dette vært meg så hadde jeg krevd erstatning i form av penger da disse 2 han har igjen sikkert ikke ser ut i måneskinn heller :/ Nei håpe det ordner seg!

        Comment


        • #5
          Kjedelig å høre. Trodde Ketil var en seriøs type jeg..
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #6
            Burde vel være grunnlag for en anmeldelse her?
            Alpine 137BTi
            B² Audio = Lyd


            '97 E39 528

            Comment

            Working...
            X