Announcement

Collapse
No announcement yet.

PIONEER- AVIC-X3-II. LItt som om denne...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PIONEER- AVIC-X3-II. LItt som om denne...

    Driver å leter etter ny spiller til bilen å tror egentlig at jeg vil ha denne spillern.

    Skal monteres i en audi a4 2005mod (b6) med multifunk.

    Hvordan kan jeg få mest ut av denne spillern?

    -Finnes det noen adapter så jeg kan koble denne til mulitfunk å se info i speedo`?
    -Finnes det noen andre ting jeg kan koble til for å få bedre kontroll på lyd innstillinger osv?

    Skal kjøre komposett på egen førsterker men har sett flere som bruker prosessorer? til å fikse litt bedre lyd...

    Om noen har synspungter på dette kom gjerne med di

    Edit: http://www.pioneer.no/no/products/25...-II/index.html

    Mvh Børge
    Last edited by Audi4Life; 13-10-2008, 20:38.
    -Audi A4 2005mod B6 Avant
    x Audi A4 2000mod B5 Sedan
    x Audi A4 1995mod B5 Sedan
    Audi 4 life =)

  • #2
    Det finnes adapter for eksternt display, om det finnes til din bilmodell vet jeg ikke. Prosessoren har lite for seg om du ikke skal kjøre 5.1 oppsett i bilen. Noen annen prosessor finnes ikke til denne spilleren.

    Passer det ikke bedre med 2DIN spiller i den bilen?
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Originally posted by InstallBay View Post
      Det finnes adapter for eksternt display, om det finnes til din bilmodell vet jeg ikke. Prosessoren har lite for seg om du ikke skal kjøre 5.1 oppsett i bilen. Noen annen prosessor finnes ikke til denne spilleren.

      Passer det ikke bedre med 2DIN spiller i den bilen?

      Aha skjønner :/

      Desverre så har bilen bare 1din. Har sett noen som har bygd om konsollen ved å kappa i AC konsollen osv mene dette vet jeg ikke om jeg er så interesert. Hadde nok vært enklere med en dobbeldin spiller jah.

      Finnes det noe annet alternativ for å få denne løsningen (dvd/navi) med go lyd eller burde jeg sjekke hva det koster å få bygd om midtkonsollen? Vet om jeg skal kjøpe en nu klimaenhet som passer uten å kappe så koster denne flesk på møller.

      Mvh Børge
      -Audi A4 2005mod B6 Avant
      x Audi A4 2000mod B5 Sedan
      x Audi A4 1995mod B5 Sedan
      Audi 4 life =)

      Comment


      • #4
        Dro innom lyd på hjul idag for å høre på hvilke muligheter jeg har...

        Forklarte at jeg har en enkel din slot å at klimaenheten er under å da mente di at enkel din er det enkleste.

        Så da kom vi inn på x3`n...

        Så viste hun meg en anna løsning med Alpine sin spiller å en "inprint" skjerm. Dette ser jo greit ut men vil ha noe som er "fastmonter" pluss at denne ikke hadde dvd.

        Så da blir vel valget en x3 da uten noe ekstra. Etter så jeg førsto så blir ingen av høytallerne å funka om jeg bytter spiller så da må alt av kabler trekkes på nytt. Tengte å kjøre høytallerne på spillern til jeg får råd til å kjøpe resten av stereo1, (komposett, amps, sub osv)

        Har fått en god pris på x3 så da er vel valget enkelt ^^
        Takk for hjelpen iallefall.

        Mvh Børge
        -Audi A4 2005mod B6 Avant
        x Audi A4 2000mod B5 Sedan
        x Audi A4 1995mod B5 Sedan
        Audi 4 life =)

        Comment


        • #5
          Originally posted by InstallBay View Post
          Det finnes adapter for eksternt display, om det finnes til din bilmodell vet jeg ikke. Prosessoren har lite for seg om du ikke skal kjøre 5.1 oppsett i bilen. Noen annen prosessor finnes ikke til denne spilleren.

          Passer det ikke bedre med 2DIN spiller i den bilen?
          Det fins ingen prosessor som fungerer på denne spilleren i handelen i Europa, og hvis det hadde vært, så hadde det hatt noe for seg..
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

          Comment

          Working...
          X