Announcement

Collapse
No announcement yet.

matsemann1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Solgte utstyr til han, rask betaling og ingen problemer

    Comment


    • #17
      Kjøpte 2 stk LIB1881-D1 med han. Prata en god del med han, veldig hyggelig å seriøs kar Forhandsbetalte, å fekk sporings nr med engang. Frakta blei faktisk 300 kr meir en vi hadde funne ut, han sa det var hass feil å betalte det! Anbefala å handle med han her!

      Comment


      • #18
        Kjøpte en Pioneer DEX-P99RS spiller av ham. Jeg forhåndsbetalte på bakgrunn av de gode feedbackene her og det slo ikke feil
        Er storfornøyd med varen, måten den var pakket inn på og at jeg fikk sporingsnr! Har ikke fått testet spilleren enda men satser på den fungerer som den skal, den ser iallefall ubrukt ut

        Så anbefaler virkelig han her videre!!
        Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

        Comment


        • #19
          Meget kjapp betaling fra denne karen, ingen problem med handelen

          Comment


          • #20
            Som de fleste nå sikkert har fått med seg er denne karen til å stole på. Han handlet også noen subber av meg, med avtale om utsatt betaling. Pengene trillet inn på dagen det var avtalt og det ble holdt en hyggelig tone hele veien. Anbefales )

            Comment


            • #21
              Denne karen anbefales ja!
              Solgte en mobiltelefon til ham, og han forhåndsbetalte på dagen og har en meget trivelig tone.
              Mvh Julian Sommer
              Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

              Comment


              • #22
                Tusen takk for handelen! God kommunikasjon hele veien og han sendte varene samme dag pengene kom inn på konto.
                ?

                Comment


                • #23
                  Kjøpte noen kabler av han. Super service levert på dør. kjempe hyggelig og trivelig kar. Anbefales 10/10


                  mvh kim

                  Comment


                  • #24
                    Føyer meg på i rekken av fornøyde mennesker, kjøpte to subber av matsemann1 og alt gikk helt supert
                    Hyggelig å snakke med og rask sending, varer er som beskrevet helt ny i ekse

                    Også veldig god deal med tanke på pris!

                    Comment

                    Working...
                    X