Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD anlegg i Mitsubishi Galant G8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nydelig jobb. Hva har du av nettovolum i denne?
    never enough!

    Comment


    • #17
      Det her har jeg troa på!
      Veldig fint å se orntlig arbeid fra bunnen av.
      Bagasjerommet, veldig bra
      Dørside, få alt fast i metallet, dønn fast. For hvis det er en liiiten sjanse for at Vo8 kan rive løs noe så gjør den det, så få det fast!
      Diskanter, har du andre dyser som tar seg av siderutene eller kommer du til å kjøre med vinduene halvveis nede til vinteren så du ihvertfall kan se ut av åpninga? :P

      Følger med her framover

      Comment


      • #18
        bass-freek; 95 liter netto og tunet til 35hz

        kane; takktakk som du ser på bildene på side 1 så har jeg lager til metallplater som dekker over alle hull i dørene, deretter har jeg skrudd og limt på mdf ringer som høyttalerene er festet i. Så disse sitter som bare det
        Er noen separate "dyser" over diskantene som går på siderutene, så går helt fint å kjøre med om vinteren. Eneste jeg måtte ofre er de "dysene" som spruter varmluft i trynet ute på siden, men har jo 2 i midten så klarer meg helt fint
        Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
        Pioneer
        Digital Designs
        Ground Zero

        Comment


        • #19
          Det er fint kasse du laged har

          Comment


          • #20
            Mye bra arbeid, gleder meg til å se (kanskje få høre en smakebit) når prosjektet er ferdig

            Comment


            • #21
              Har nå lagt ut både M3B'en og DD Redline 815'en med kasse for salg da interessen har dabbet litt av.

              https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...&fks=125714270

              https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...&fks=125713283

              M3B'en blir mest sannsynlig solgt imorgen for 4000,-

              Har 2 stk GZHW30X elementer stående som ikke har blitt brukt på en stund, så tenkte da å selge ett av elementene for så å lage en lukket eller portet kasse til det andre slik at jeg fortsatt har litt lyd i bilen 😄 noen som vet om dette elementet egner seg godt i lukket? Eller om det er best å gå for portet? Prioriterer mest mulig bagasjeplass og minst mulig vekt i bagasjerommet nå. både siden hjulbuene bak skriker etter mer klaring, og jeg trenger penger til ett nytt prosjekt
              Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
              Pioneer
              Digital Designs
              Ground Zero

              Comment


              • #22
                Ingen?.. 😅
                Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
                Pioneer
                Digital Designs
                Ground Zero

                Comment

                Working...
                X