Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 sprengte subber på 2 dager :-(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nå var det bare fordi en sa man fikk den på lokale shell stasjonen at jeg sa man får det på Torshov og. Vet de har noe Alpine på Torshov i Skien og men ikke noe F1 sett... Og mannen som var "delaktig" i utviklingen av Fence er jo sammen mannen som fikk laget kopier av Dynavoice m65 som ble solgt netopp som dynavoice på netthandelen.
    Og nå skal jeg ikke ta alle på Toshov over samme kam men her i Skien burde de vist litt interesse for jobben og lært seg litt om lyd, montering osv. For der i sjappa er fortsatt myten om at mindre basselementer er kjappere en store...
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

    Comment


    • #17
      Originally posted by Judys Bilstereo View Post
      Nå var det bare fordi en sa man fikk den på lokale shell stasjonen at jeg sa man får det på Torshov og.
      Dette sa jo han etter deg, så den er litt søkt...

      Originally posted by Judys Bilstereo View Post
      Vet de har noe Alpine på Torshov i Skien og men ikke noe F1 sett...
      Ikke akkurat "lett omsettelig vare" så det er bestillingsvare. Ordla meg nok litt feil der, skulle vært at man får tak i, men om man onsker det settet så selger de det også..

      Originally posted by Judys Bilstereo View Post
      Og mannen som var "delaktig" i utviklingen av Fence er jo sammen mannen som fikk laget kopier av Dynavoice m65 som ble solgt netopp som dynavoice på netthandelen
      Skal ikke si at jeg kjenner HELE historien bak hva denne mannen har og ikke har gjort, men hva Fence anngår så ser jeg ikke helt hva dette "hatet" (ifølge Shammers) har med Fence å gjøre?

      Originally posted by Judys Bilstereo View Post
      Og nå skal jeg ikke ta alle på Toshov over samme kam men her i Skien burde de vist litt interesse for jobben og lært seg litt om lyd, montering osv. For der i sjappa er fortsatt myten om at mindre basselementer er kjappere en store...
      Hva de kan eller ikke kan er vel ikke temaet her. Men siden det har blitt et tema så er det, i en gjennomsnittlig Torshovbutikk ca 5500 forskjellige varelinjer, derav en bitteliten prosent er bilstereo-relatert. Ikke alle som har spisskompetanse på stereo-biten som deg, Bilstereosenteret, Dynabel osv, men JA, det burde være bedre nivå...
      VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
      DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

      Comment


      • #18
        syns det er god kompetanse på bilstereo på thorshov i drammen ;p
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #19
          Originally posted by kalosturbo View Post
          Nå har han jo selv påpekt at han bare har kun vært delaktig i noe av utviklingen av noen av Fence sine produkter, så at han "står bak" merket er vel litt å ta i...
          Er det egentlig å ta litt hardt i da mannen som er/var eneaksjonær i Qnsulting Ltd(vet ikke hvordan ståa er pr dags dato, men var i allefall det da fence starta opp) som igjen eier fence audio, er mannen som står bak fence, om han kun har vært delaktig i utviklingen ere totalt uintresant for min del...

          men nok om det...
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #20
            Originally posted by Tor Ølberg View Post
            syns det er god kompetanse på bilstereo på thorshov i drammen ;p
            Hyggelig å høre det Men er fortsatt en lettvekter i forhold til andre på forumet her...
            VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
            DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

            Comment


            • #21
              bullshit, stikk innom diverse bilstereosjapper så får du se.
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #22
                Originally posted by shammers View Post
                Er det egentlig å ta litt hardt i da mannen som er/var eneaksjonær i Qnsulting Ltd(vet ikke hvordan ståa er pr dags dato, men var i allefall det da fence starta opp) som igjen eier fence audio, er mannen som står bak fence, om han kun har vært delaktig i utviklingen ere totalt uintresant for min del...

                men nok om det...
                Som sagt var det hans egne ord... (fant et innlegg fra 2008 lagt ut av "epifant" på bilforumet, der han hadde sagt det i et intervju)
                VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

                Comment


                • #23
                  blander du to personer nå... tenker du på roar moen, eller han Frode Ertzeid no...
                  alpine-kenwood-helix-magnat-jbl-mtx-usamps-macrom-cadence-rf-pioneer-gas
                  99 honda accord - 97 honda civic tic - renault kangoo 05
                  kim ole græsdal

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by kamikaze-r View Post
                    blander du to personer nå... tenker du på roar moen, eller han Frode Ertzeid no...
                    Jeg har ment Roar Moen hele veien, vet ikke med andre men... Ihvertfall han jeg har referert til...
                    VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                    DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

                    Comment


                    • #25
                      Ok, denne tråden har sporet av nok nå.

                      ________________________________________________


                      Tilbake til TS sitt spørsmål:
                      Han lurer enkelt og greit på hva han kan ha gjort galt, så holder vi oss innenfor det spørsmålet heretter!

                      0arild0: Svar gjerne på noen av spørsmålene som har blitt stilt her, som er relevante til ditt problem.
                      På den måten kan folk hjelpe deg videre med å finne et svar.
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                      Comment


                      • #26
                        Du har nok gjort en glipp med montering og justering.
                        Selv har jeg gått inn for og sprenge Fence audio elementer, men fikk ikke til. (måtte til med stikk kontakten og 230 volt )
                        Så er nok gjort en glipp fra din side.
                        Last edited by J.T.; 14-04-2011, 02:15.
                        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                        Comment


                        • #27
                          JAdajada, vet at fence er noe dritt, men var bare morsomt å prøve de, tro vartfall ikke at jeg har stilt feil på forsterker, for det har jeg lest på andre forum ;-) Men jeg hadde akkurat samme volum da bilen ikke gikk som da jeg startet den opp, så begynte jeg å kjøre og plutselig hørte jeg dem ikke mer. tenkt å kjøpe 2 stk rf p3 neste gang, å jeg gidde ikke sløse bort 5000 tusen på å sprenge de, hva gikk galt?

                          Comment


                          • #28
                            Har du skrudd ut subene og prøvd å finne ut hva som har skjedd med de fysisk? som gjør at de ikke spiller? om man vet det så er det lettere å si noe om hvorfor det har skjedd
                            Last edited by J.T.; 14-04-2011, 02:16.
                            Steffen Hammersgård
                            Alpine - Mosconi
                            Min prosjekt tråd

                            Comment


                            • #29
                              ja har tatt dem ut, og tro de ble brent fast ;-)

                              Comment


                              • #30
                                Det tyder jo på at det har blitt for varmt i spolen, det er jo kun resultat av brukerfeil
                                Jonas Tautra
                                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                                Comment

                                Working...
                                X