Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helix E8W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tar opp tråden igjen.

    Valget falt på 2stk Focal utopia 13ws i støpt kasse i hattehylla.
    Resultatet ble veldig bra og trykket i disse elementene overrasket meg,men kassa ble ikke større en anbefalt minstemål så det er ikke optimalt.
    Kan ikke kjøre rundt med en ikke optimal løsning,så har nå bestemt meg for og reversere prosessen og gå helt vekk i fra sub i hattehylla,da det ikke var nok plass,samt så litt Harry ut på en Porsche

    Focalene er derfor nå til salgs igjen.veldig synd jeg ikke hadde plass til riktig kasse,da testkassa jeg lagde først låt helt fortreffelig...13cm sub står ikke i stil med hva disse leverer


    Nå står jeg igjen med kun frontsett,og etter noen Mail frem og tilbake med gutta i bassbrothers,faller nok løsningen på Blam live 165.100 og en god demping av dørene.
    Er ikke fan av og legge til for mye vekt på denne bilen,men kan heller kompensere med og slanke meg 4-5 kg,så er vi even.....vinn-vinn
    Dette skal bli drevet av en digitale mosconi d2 4.100 og er ikke dette nok,blir den oppgradert.(om det finnes en kraftigere forsterker med samme yttermål).
    Har også en tanke om Pioneer DEX-99RS med dsp om førstnevnte ikke blir tilfredsstillende nok....

    Vil i den forbindelse også selge Gladen SQL 165 settet.

    Kommer med oppdateringer på resultatet etterhvert

    Comment

    Working...
    X