Announcement

Collapse
No announcement yet.

KNK-Tuning MadSilence :O =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KNK-Tuning MadSilence :O =)

    Heisann Allesammen!

    Da har jeg en morsom nyhet! HAr jo som kjent vert på forumet her leeenge og har hatt min andel handler og stereo inn og ut.

    Nå har jeg gått så langt som at jeg har starta eget firma og begynt med å importere stereo, samt masssse annet såklart.

    Det virkelig store er det at jeg har nå fått importen på Cerwin Vega!!!! Meeeget spennende. Det har vert virkelig vanskelig å få tak i Cerwin Vega! Her på berget synes jeg. Så jeg skal gjøre mitt ytterste for å bedre den tilgjegeligheten!! Bestilte inn ett stort parti nå som jeg skal selge til gode startpriser!=) Så det er bare å følge med. plutselig kommer det noen gode tilbud!=)

    I tillegg har jeg også PPI(Precision Power) og Ground shaker. Ground shaker lager utrolig bra kasser!=)


    Har dere noen spørsmål eller innvendinger så fyr løs Og ta gjerne en titt på nettbutikken=)

    www.knk-tuning.no

    Håper folk syns det er artig med en ny butikk. =)
    Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
    KNK-Tuning
    Forester 2.5XT "STI"
    B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

  • #2
    Spennende.
    Og spenstig gjort av deg!

    Flyttet tråden
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #3
      Takker og bukker=) Satser på å kunne levere spennende produkter. og satser på GOD service=)
      TAkker! Litt mer rett sted ja=)
      Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
      KNK-Tuning
      Forester 2.5XT "STI"
      B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

      Comment


      • #4
        Lykke til.

        Trenger litt mer korrektur-lesning da
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          Kjempebra side og kjempebra tiltak for å få CV tilbake på banen igjen. Har som sagt vært rimelig vanskelig å få tak i... Forslag til forbedringer til siden, om du vil ha.

          De få tingene jeg fant ved å browse siden i 5 minutter, er hver gang jeg går inn på en spesifikk modell inne på f.eks subwoofer cv og videre inn på stroker og deretter inn på f.eks 12" så lukker den tre-menyen på venstre side seg. Den kollapser helt til å være slik den er når man er på framsiden.

          De fysiske målene på f.eks forsterkere er oppgitt i tommer. Kan med fordel endres til metrisk.

          Dette var det eneste jeg hadde å sette fingeren på, annet enn litt korrekturlesing rundt omkring.. Men det kommer seg etterhvert som man får litt bedre tid på seg, etc.

          Lykke til videre med butikken, og jeg gleder meg virkelig til å se hva du har som velkomst/åpningstilbud på cv..
          Sture Vedal

          Comment


          • #6
            heisann !
            ja all feedback setter vi pris på=)

            å? kollapser. hmm, nettleser bruker du? Skjer ikke her hos meg(Chrome?) =)

            mål i tommer.. tenker du i selve teksten eller i infoteksten overst?=)=)

            Takker for bra feedback=)=)=) Dette var morro=)

            Ja vi satser på knallgoe tilbud=) Nå er første lass på vei fra USA!!=) Dette bilr gøy=) Så vi håper å kunne ha CV her i norge for godt nå! Det blir jo selvsagt opp til om folk her vil ha de da=)=)





            Originally posted by chin View Post
            Kjempebra side og kjempebra tiltak for å få CV tilbake på banen igjen. Har som sagt vært rimelig vanskelig å få tak i... Forslag til forbedringer til siden, om du vil ha.

            De få tingene jeg fant ved å browse siden i 5 minutter, er hver gang jeg går inn på en spesifikk modell inne på f.eks subwoofer cv og videre inn på stroker og deretter inn på f.eks 12" så lukker den tre-menyen på venstre side seg. Den kollapser helt til å være slik den er når man er på framsiden.

            De fysiske målene på f.eks forsterkere er oppgitt i tommer. Kan med fordel endres til metrisk.

            Dette var det eneste jeg hadde å sette fingeren på, annet enn litt korrekturlesing rundt omkring.. Men det kommer seg etterhvert som man får litt bedre tid på seg, etc.

            Lykke til videre med butikken, og jeg gleder meg virkelig til å se hva du har som velkomst/åpningstilbud på cv..
            Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
            KNK-Tuning
            Forester 2.5XT "STI"
            B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

            Comment


            • #7
              Hoi! Garantert

              Har du noen eksempler linker? =)=)=)=)=)
              Takker!

              Originally posted by Crazytaxi View Post
              Lykke til.

              Trenger litt mer korrektur-lesning da
              Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
              KNK-Tuning
              Forester 2.5XT "STI"
              B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

              Comment


              • #8
                PS: du har en meny sti over produktet også som du kan trykke på



                De få tingene jeg fant ved å browse siden i 5 minutter, er hver gang jeg går inn på en spesifikk modell inne på f.eks subwoofer cv og videre inn på stroker og deretter inn på f.eks 12" så lukker den tre-menyen på venstre side seg. Den kollapser helt til å være slik den er når man er på framsiden.
                Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
                KNK-Tuning
                Forester 2.5XT "STI"
                B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

                Comment


                • #9
                  PS:

                  Vi har nå fått inn endel PPI (Precision Power) Bilstereo PÅ LAGER!

                  Dette er ett kvalitetsmerke som virkelig burde prøves! Sjekk ut Power Class og Phantom Serien!!! =)
                  Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
                  KNK-Tuning
                  Forester 2.5XT "STI"
                  B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mad Silence View Post
                    Hoi! Garantert

                    Har du noen eksempler linker? =)=)=)=)=)
                    Takker!
                    Bilstereo bør skrives i ett ord, og høyttalere skrives med to t'er
                    og denne har det vel gått litt fort i Google Translate?

                    http://www.knk-tuning.no/product.php?id_product=9977

                    POWER KLASSE SUBWOOFER
                    Spennende fra første blikk, den nye PC subwoofere har enda
                    mer å fortelle enn hva møter det blotte øye ... Den ville leter
                    dustcap er ikke bare fire visuell nytelse, men også fungerer
                    som en heatsink å trekke ut varme fra coil gap. Det er også
                    innebygd i fordypningene i kjeglen og stiver kjeglen for holdbarhet
                    og for å eliminere membran flex hvilke tilfeller utstrålt støy. Alt i
                    alt er dette subwoofer et resultat av sterk engineering og
                    dedikasjon til konkurrenten i oss alle ...


                    Også i ingressen på forrige side så står det at den er på 12 RMS Power (watts)
                    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                    Comment


                    • #11
                      Enig=) Det er på todo lista mi=)

                      HAHA, ja der kan du se^^

                      PS i ingressen. den heter Model PC.12. men er på 800 watts. som du ser kommer det etterpå. kanskje litt feilformulert men=) altså rms watts 800 =)

                      Originally posted by Crazytaxi View Post
                      Bilstereo bør skrives i ett ord, og høyttalere skrives med to t'er
                      og denne har det vel gått litt fort i Google Translate?

                      http://www.knk-tuning.no/product.php?id_product=9977

                      POWER KLASSE SUBWOOFER
                      Spennende fra første blikk, den nye PC subwoofere har enda
                      mer å fortelle enn hva møter det blotte øye ... Den ville leter
                      dustcap er ikke bare fire visuell nytelse, men også fungerer
                      som en heatsink å trekke ut varme fra coil gap. Det er også
                      innebygd i fordypningene i kjeglen og stiver kjeglen for holdbarhet
                      og for å eliminere membran flex hvilke tilfeller utstrålt støy. Alt i
                      alt er dette subwoofer et resultat av sterk engineering og
                      dedikasjon til konkurrenten i oss alle ...


                      Også i ingressen på forrige side så står det at den er på 12 RMS Power (watts)
                      Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
                      KNK-Tuning
                      Forester 2.5XT "STI"
                      B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

                      Comment


                      • #12
                        Ja, så du hadde endret den litt nå. mye bedre nå.


                        Ingressen ville jeg satt til noe som dette:

                        Precision Power "Power Class PC122"
                        (Overskrifta, ikke noe vits og gjenta dette i ingressen)
                        Og listet det opp enkelt og greit. Som feks slik:

                        Model PC.12.
                        RMS Power (watts) 800
                        Efficiency (1w/1m dB) 85dB
                        Voice Coil Configuration 2.5" 1x2Ω
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crazytaxi View Post
                          Ja, så du hadde endret den litt nå. mye bedre nå.


                          Ingressen ville jeg satt til noe som dette:

                          Precision Power "Power Class PC122"
                          (Overskrifta, ikke noe vits og gjenta dette i ingressen)
                          Og listet det opp enkelt og greit. Som feks slik:

                          Model PC.12.
                          RMS Power (watts) 800
                          Efficiency (1w/1m dB) 85dB
                          Voice Coil Configuration 2.5" 1x2Ω

                          Jepp la merke til det=) Er helt enig!=) Har jobbet på spreng å få ut masse produkter nå så tar endringer etterhvert=) Er styr å få ut over 3000 produkter kan man si=)=)

                          MEN! Takker massse for god feedback!=) Det liker vi!=)
                          Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
                          KNK-Tuning
                          Forester 2.5XT "STI"
                          B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

                          Comment


                          • #14
                            Tips:
                            http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%A6rskriving

                            Stusset litt på:
                            http://www.knk-tuning.no/cms.php?id_cms=4

                            "Firmaet ble grunnlagt i 2009.."

                            Men: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_...erdi=998385342

                            sier "Foretaksregisteret 16.05.2012" ?
                            Last edited by ugn; 22-06-2012, 17:08.
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #15
                              Regna med det kom en gang snart=) Firmaet KNK-Tuning ble starta 2009. MEN jeg overtok med mitt orgnummer ganske nylig=) KNK har eksistert siden 2009. =) Blir kanksje litt feil å skrive men?=)

                              Originally posted by ugn View Post
                              Tips:
                              http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%A6rskriving

                              Stusset litt på:
                              http://www.knk-tuning.no/cms.php?id_cms=4

                              "Firmaet ble grunnlagt i 2009.."

                              Men: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_...erdi=998385342

                              sier "Foretaksregisteret 16.05.2012" ?
                              Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
                              KNK-Tuning
                              Forester 2.5XT "STI"
                              B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

                              Comment

                              Working...
                              X