Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 anno markedsverdi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B2 anno markedsverdi?

    Hei, har hatt en B2 anno forsterker liggende en stund da den ble demontert ut av en bil jeg kjøpte, da nye eieren ikke ville ha med bilstereo i tillegg til pris.
    Tilstanden er er bra, og svært lite "bruksmerker"
    Denne satt montert i bilen da jeg kjøpte den så har svært lite kunnskap om hvor mye verdien på denne er.
    Har prøvd å søke litt opp på nett for å prøve å danne meg ett "bilde" men virker som at det ikke florerer rundt av akkuratt denne forsterkeren.

    Vet ikke om jeg poster denne riktig men.

    Er det noen som kanskje kan gi meg litt hjelp med hva markedsverdien er på en slik om jeg bestemmer meg for å selge den?

    Link til manual for specs : http://b2-audio.com/public_html/imag..._ref05_man.pdf
    LIB ¤ Pioneer ¤ dynaBel ¤ Apollo

  • #2
    Veil.pris / 2 = sikkert det den blir solgt for, den summen igjen / 2 = bruktverdi. ish.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #3
      Originally posted by ugn View Post
      Veil.pris / 2 = sikkert det den blir solgt for, den summen igjen / 2 = bruktverdi. ish.
      Er ikke det litt væl strengt ?
      Skjønner ikke hvorfor akkurat bilstereo skal droppe så jævelig i pris...
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

      Comment


      • #4
        Det Ugn mener er vel at det neppe finnes så mange som har gitt full pris for b2, og normalt sett så dropper bilstereo 50% i pris bare man har tatt med esken hjem fra postkontoret men prisen på brukt utstyr handler ikke om hva man har gitt for utstyret selv, men tilstand og hvordan det står seg mot eksisterende produkter i dag blant annet
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #5
          Originally posted by Oekern View Post
          Er ikke det litt væl strengt ?
          Skjønner ikke hvorfor akkurat bilstereo skal droppe så jævelig i pris...
          Det som er trist er at ca. ingen forhandlere/importører greier å holde seg til en veil.pris.
          Hadde de bare hatt en pris og holdt seg til den, uten å -80% tilbud i hytt&pine, så hadde andrehåndsverdien også holdt seg bedre.
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment

          Working...
          X