Announcement

Collapse
No announcement yet.

"rekvisita"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "rekvisita"

    Jeg lurer på om det finnes en smart måte å få polyester over fra 5kg bøtte og over i en passende beholder for å blande med herder.

    Det blir kanskje en smule søl hvis jeg skal begynne å helle rett fra en bøtte og over i en halv 1,5liters plastflaske

    Finns det noe egnet sleiv, skje eller hva som helst som kan brukes og kastes?
    Bør selvfølgelig ikke være spes dyrt siden jeg ikke gidder å rengjøre den, engangs-spiseskjeer er beste alternativ jeg har funnet hittil men da må jeg stå og spa i en halvtime for å få en halv liter blanding.
    Var kjekt med 1kg beholderene som man kan helle fra men da blir det straks en smule dyrt når det går noen kg..

    Noen tips?

    A

  • #2
    har ikke hørt om trakt?
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Går fint å helle over i blandebeger

      http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=463
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Joda, men finnes det noen som er så billige at de kan betraktes (hehe) som engangsprodukter?

        A

        Comment


        • #5
          Etter du har blandet polyesteren og restene har tørket i begeret så kan du bare klemme på bladebegeret, da knuser du restene av polyester og du kan plukke de ut. Vi bruker blandebegerne om igjen på verkstedet hos oss.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Originally posted by InstallBay View Post
            Går fint å helle over i blandebeger

            http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=463

            Du mener å helle fra 5kg bøtta og rett over i 1.4liters beger?
            Jeg har fått låne plass i garasjen til svigers, må derfor passe på å ikke søle så mye siden de lar meg holde på med dette svineriet hos dem.

            A

            Comment


            • #7
              blandebegeret har ca 15cm åpning i toppen, så du bør klare å helle over i den uten å søle. Hvis ikke så får du jo bare ha en bunke med aviser å legge under.
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                hvis man ikke klarer å helle over fra en 5liter i blande beger eller en 1,5liters flaske som er kappa i 2 (noe jeg selv bruker en del) bør man enten vente til dagen etter man har vært på byen eller ta seg litt pause fra polyester lukta.
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #9
                  Her er en tråd jeg laget for 2 år siden..men les på denne siden så finn du vel et smart triks

                  http://www.bilforumet.no/prosjekter/...-alpine-4.html
                  Focal
                  Mosconi
                  Pioneer

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Erik André View Post
                    hvis man ikke klarer å helle over fra en 5liter i blande beger eller en 1,5liters flaske som er kappa i 2 (noe jeg selv bruker en del) bør man enten vente til dagen etter man har vært på byen eller ta seg litt pause fra polyester lukta.
                    Lukt? Hvilken lukt?

                    Hehehe! Det gikk fint, jeg er ferdig med støpen til reservehjulsfelgen nå, ligger i kjellern og herder ennå. Den stinker noe helt forjævli, hvor lang tid tar det før den slutter med det egentlig?

                    A

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bøijnis View Post
                      Her er en tråd jeg laget for 2 år siden..men les på denne siden så finn du vel et smart triks

                      http://www.bilforumet.no/prosjekter/...-alpine-4.html

                      Takk! Skal lese litt

                      Comment

                      Working...
                      X