Announcement

Collapse
No announcement yet.

Støpeplast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Støpeplast

    Den gode gamle støpeplasten vi brukte i "gamle dager" som daværende Installbay leverte oss.. Hvor har det blitt av den? Noen som fører den lengre?

    Skulle gjerne hatt fatt i den igjen, men kan ikke se å finne den noen steder.. :-(

    All hjelp mottas med stor takk!
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

  • #2
    Etter hva jeg vet, så finnes den ikke lenger... Mulig jeg tar feil - håper igrunn at jeg gjør det!..

    Men guess what!?! Jeg har en kg "gammeldags" støpeplast stående..
    Fyllstoff er bare "microglassballonger" så det er null stress.

    Du kan også fint bruke polyester og fyllstoff.
    Joakim Skovlund
    dynaBel Tønsberg
    Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
    www.dynabel.no -
    dynaBel Tønsberg på Facebook

    Comment


    • #3
      Ey ey ey! Mulig jeg må handle litt hos deg Jokke!

      (Foretrekker å finne løsninger som plastikk pga lukt og slipemuligheter..)
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Dette kan også funke.. Lukter ikke, men kan svelle litt under herding. Fungerer ellers som den "gamle" støpeplasten...

        http://biltema.no/no/Bat/Kjemikalier...epoksy-252134/
        Joakim Skovlund
        dynaBel Tønsberg
        Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
        www.dynabel.no -
        dynaBel Tønsberg på Facebook

        Comment


        • #5
          Og til en helt annen pris enn Polyester og herder da.. hvor dryg er den epoxyen i forhold da?
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

          Comment


          • #6
            Vi kan antagelig skaffe denne ennå. Men når salget av dette produktet falt med 90% fordi alle skal kjipe inn på pris og kvalitet og derfor heller bruker polyester og glassballonger, så kan vi ikke forsvare å ha den på lager

            Det kommer ikke i ferdig små pakker, dessverre. Vi må kjøpe inn stort og tappe om.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Hmm.... Fare for at vi kan ha behov for litt plastikk.. Alt etter som hvor mye jeg trenger / hvor mye jeg får kjøpt fra Jokke.. Så er det fare for at det trengs mer..

              Pål, kunne du ikke sjekket opp igjen dette produktet da? Det hadde vært interessant med priser - og ikke minst vite om tilgjengeligheten..
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

              Comment

              Working...
              X