Announcement

Collapse
No announcement yet.

KNK-Tuning MadSilence :O =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ville heller strøket at det har eksistert siden 2009. regner med du vil at ditt nye firma vil gå bra, og ikke overta andres ry, kan gå begge veier det

    Er lageret ditt også i Vennesla eller? Bor du fortsatt i nærheten av Torstein? Kjører jo gjennom vennesla hver dag så kunne vært morro med en kikk og produkt mysing når CV produktene også kommer!

    Comment


    • #17
      Agreed=) fikset på nuh=)

      Lageret blir i Vennesla ja! Og du er mer enn velkommen når CV kommer inn forventet om noen uker Torstein? På evje? Nei?=) hehe.
      Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
      KNK-Tuning
      Forester 2.5XT "STI"
      B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

      Comment


      • #18
        nei, bodde ikke du med Torstein på Sentrum Jern???

        Comment


        • #19
          aha! Jo bodde der for 2 år siden=) Flytta til samkom nå Har eget hus Yay =) hehe..
          Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
          KNK-Tuning
          Forester 2.5XT "STI"
          B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

          Comment


          • #20
            nais! gjemt vekk civicen og eller? bor jo på vatnestrøm så kjører forbi huset ditt hver dag

            Comment


            • #21
              haha. hvilken?
              aha! du får svinge innom når cv ene er i hus
              Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
              KNK-Tuning
              Forester 2.5XT "STI"
              B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

              Comment


              • #22
                Herlig =)=)=)=)=)
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Mad Silence View Post
                  PS: du har en meny sti over produktet også som du kan trykke på



                  De få tingene jeg fant ved å browse siden i 5 minutter, er hver gang jeg går inn på en spesifikk modell inne på f.eks subwoofer cv og videre inn på stroker og deretter inn på f.eks 12" så lukker den tre-menyen på venstre side seg. Den kollapser helt til å være slik den er når man er på framsiden.
                  Menystien er helt kurant, så den nå som jeg ble gjort oppmerksom på den.

                  Menyen kollapser både i firefox og internet explorer. Er jo ingen stor sak det, men før jeg fant stien, så var det en liten sånn.. semi-irritasjonsmoment..

                  Dimensjonene på subpakkene er i allefall i tommer.. Eksempel her. http://www.knk-tuning.no/product.php?id_product=11033

                  Utover det, så er det mye bra.. om jeg hiver meg på bilstereobølgen igjen en vakker torsdag, så skal jeg i allefall huske på siden din..
                  Sture Vedal

                  Comment


                  • #24
                    Hva skjer med mer smilies enn annen tegnsettning? Anbefaler mer rettskriving og mindre smilies for å få litt seriøs fremtredelse. (tips: trykk forhåndsvis innlegg og les igjennom før du poster)
                    Ikke noe i veien for å bruke smilies, men personlig så pleier jeg å prøve å holde meg til maks en pr post.

                    Uansett, lykke til med firmaet

                    Comment


                    • #25
                      Aha! Aldri tenkt over det igrunn.

                      aha! De dimensjonene du mener ja. de er henta rett fra USA siden. Burde muligens få de over på metrisk ja.



                      Så bra trustno1. Må ha litt smilekrydder i hverdagen.
                      =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)



                      Originally posted by chin View Post
                      Menystien er helt kurant, så den nå som jeg ble gjort oppmerksom på den.

                      Menyen kollapser både i firefox og internet explorer. Er jo ingen stor sak det, men før jeg fant stien, så var det en liten sånn.. semi-irritasjonsmoment..

                      Dimensjonene på subpakkene er i allefall i tommer.. Eksempel her. http://www.knk-tuning.no/product.php?id_product=11033

                      Utover det, så er det mye bra.. om jeg hiver meg på bilstereobølgen igjen en vakker torsdag, så skal jeg i allefall huske på siden din..
                      Cerwin-Vega, Precision Power, Power Acoustik, SPL
                      KNK-Tuning
                      Forester 2.5XT "STI"
                      B16a2 Civic, JDM H22A Prelude

                      Comment


                      • #26
                        Gratulerer, kan jo hende at jeg tar turen innom jeg også. Er jo ikke så alt for langt ifra jeg i og med at Mosby grenser til Kvarstein.
                        Mvh
                        J. Holm
                        www.b2audio.com
                        http://facebook.com/b2audio

                        Comment


                        • #27
                          Woot? Holder du og til her i Vennesla distriktet B2 ?? Hvor da? Nice=)
                          Dan André Syrtveit (MadSilence)
                          KNK-Tuning.no -Jeppestølvegen 2, 4700 Vennesla
                          Cerwin-Vega! Mobile, Precision Power, Ground Shaker, Styling, Bilfolie, Cachè
                          Følg oss på Facebook

                          Comment


                          • #28
                            Kan jo se ned på Vennesla jeg. Så er rett overfor Kvarstein, dvs Mosby
                            Mvh
                            J. Holm
                            www.b2audio.com
                            http://facebook.com/b2audio

                            Comment


                            • #29
                              Nice Har du lager der? Må svinge en tur oppom en dag jeg=) Du har ikke butikkutsalg?
                              Dan André Syrtveit (MadSilence)
                              KNK-Tuning.no -Jeppestølvegen 2, 4700 Vennesla
                              Cerwin-Vega! Mobile, Precision Power, Ground Shaker, Styling, Bilfolie, Cachè
                              Følg oss på Facebook

                              Comment

                              Working...
                              X