Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gjøvik:Trenger hjelp til feilsøking på dvd anlegg i bilen, forhandler er konkurs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gjøvik:Trenger hjelp til feilsøking på dvd anlegg i bilen, forhandler er konkurs

    Installbay på Hamar monterte dvd anlegg integrert i nakkestøttene på bilen min,
    nå er en skjerm blitt rar, så det må feilsøkes litt på denne, i tillegg har jeg litt dynamostøy i anlegget når mobil står i lader, og er tilkoblet med aux. (av og til på dvd anlegget ogs, men mindre sjenerende).

    Jeg trenger noen rundt Mjøsa (helst) som har greie på dette, som det går ann å sette bilen inn hos.

    Installbay på hamar gjorde en grei jobb (ikke perfekt), men de er da konkurs.

  • #2
    Er vell bilstereosenteret.no som er videreforhandlere
    2 loud

    Comment


    • #3
      Men er det ingen i området rundt Mjøsa som kan sånt i dag?
      Betaler seff for jobben.

      Comment


      • #4
        kan du beskrive hvordan sjermen oppfører seg, for vanskelig å kunne si noe ut fra rar
        VW Golf 4
        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
        Simen Sormbråten

        Comment


        • #5
          Den er ikkeså sterk som den andre. Dårligare lysstyrke.

          I tillegg er det feilsøking på dynamostøy i høgtalarane. Tipper jordingen må sjekkes/flyttes.

          Comment


          • #6
            Dynamostøyen er det vel mobilen som forårsaker, siden dette kommer når den er tilkoplet i AUX inngang? Dette har jeg opplevd med både Htc og Samsung på pioneer spillere og Vw original anlegg i forbindelse med lading. Usikker på hva en kan gjøre i den forbindelse.. Kanskje Kenneth eller Anders som jobbet hos Installbay og bor i området ville tatt en titt?

            Comment


            • #7
              den sjermen må vell antagelig vis byttes, du kan da prøve å legge opp en ekstra jording på spilleren, gjerne på samme pungt som sigarettenneren er jordet, kan kansje hjelpe
              VW Golf 4
              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
              Simen Sormbråten

              Comment


              • #8
                Finnes det ingen i nærheten som vil tjene cash?

                Comment

                Working...
                X