Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med Dab+ radio fra pioneer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med Dab+ radio fra pioneer

    Det gjelder en Deh-x8500dab.
    Saken er den at når jeg skifter til kanalen rock, så vil spilleren re-setter seg selv og det SMELLER! spesielt når bassen er inne (full kortslutning.) Hvordan i huleste kan dette ha skjedd? Vil dette være en garanti sak? Jeg har hatt problemer med lillebroren før og nå begynner jeg å bli lei. Det knepper også når jeg bytter kanal/innstillinger
    Last edited by Question mark; 23-08-2014, 09:34.
    ?

  • #2
    Har samme spilller med samme problem.
    Prøver og skifte kanal fra radio norge og den kutter plutselig som om det ble strømbudd.
    Må sette opp spiller på ny.....

    Comment


    • #3
      Høres ut som et irriterende problem?

      Er bare på dab dette skjer, ikke når dere skrur av og på bilen/spilleren også?
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #4
        Var bare på dab ja. Jeg var på gatebil og fikk byttet fra bilradiospes( kjøpt på stand i fjord). Jeg fikk velge om å bytte spilleren inn mot demospiller. eller at de skulle sende inn spilleren min til service. Jeg valgte det første pga. Jeg ikke gidder å vente et halvt år med utallige epost om purringer.. Synes det var litt dårlig service å ikke få en ny spiller, da den var tidligere reparert. Jeg opplever også dårlig dab signaler, noe jeg IKKE har hatt før.😠
        Og forresten, de hadde aldri opplevd at dette kunne være mulig.
        ?

        Comment


        • #5
          Alle de første DAB-modellene til Pioneer hadde denne feilen. Det er to DAB-kanaler som har en bokstavkombinasjon i navnet, deriblandt Radio Rock, som forteller spilleren til å resette seg. Dette er en feil som kun forekommer i Norgen. Derfor har ikke feilen blitt oppdaget før spillerne kom på markedet. Feilen er utbedret på alle nye modeller og alle som har eldre spiller får reparert feilen, helt gratis. Normal tid for en slik service er 1 uke. Apparatet kan leveres inn hos alle Pioneers forhandlere i Norge.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment

          Working...
          X