Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ingen lyd fra spiller etter trekking av signalkabel.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ingen lyd fra spiller etter trekking av signalkabel.

    Hei, trakk nettop en signalkabel frem til spilleren min som skal til en liten forsterker i bagasjerommet.
    Jeg møtte litt motstand da jeg trakk den gjennom og ned mot pedalene. Jeg teipet den fast i en strips jeg allerede hadde fått gjennom fra nedsiden og dro gjennom. Jeg måtte som sagt dra litt hardere enn det som burde vært nødvendig.

    Problemet er da at nå er det absolutt ingen lyd i noen av høyttalerene, verken fremme, bak eller i original sub.

    Bilen er en a6 avant 99 modell.

    Har jeg kommet borti noe? Dratt utav noe? Hva burde jeg sjekke først?

    Takk på forhånd!

  • #2
    Høres ut som du har dratt ut høytalerkontakta på spilleren men det regner jeg med du hadde sett når du kobla til signalkabelen?
    Har du forsterker på eller bruker du innebygd?

    Comment


    • #3
      Alle kontakter er sjekket og er klipset sammen.. Ser ingen åpenbare feil.

      Er kun spilleren som driver originale høyttalere, usikker på om det er orignal amp i bilen, men det kan hende da det er en org sub over ene hjulbuen bak,

      Comment


      • #4
        Er vel gjerne en forsterker bak til det, som du kan ha revet av en kabel på?

        Comment


        • #5
          Høres ut som det er full Bose i bilen din. Har du i det hele tatt en kontakt for høyttalerkabler? Normalt bruker det kun å være ISO til strøm, og mini ISO til signal +++, på biler med full Bose. I så tilfelle kan du ha dratt av den blå kabelen som går ut av spilleren og inn i overgangen, for gjør at Bose forsterkeren starter opp.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Har skrudd ut frontsettet og satt inn nytt som drives av egen forsterker. Nå har jeg uansett mye bedre lyd en det var i de originale Blaupunkt høyttalerene, så da kan det bare være

            Comment

            Working...
            X